Breaking News

وبینار زنده: ایمپلنت زیرکونیا برای مناطقی که از نظر زیبایی شناختی اهمیت دارند

20 ژانویه 2021 – ایمپلنت زیرکونیا بهترین راه حل برای جایگزینی دندان از دست رفته در مناطقی است که از نظر زیبایی شناختی اهمیت دارند. شرکت کنندگان در این وبینار که توسط دکتر Paresh Patel ، دیپلمات ICOI، ارائه می شود، یاد می گیرند که چرا خلاقیت و نوآوری در ایمپلنت زیرکونیا سود اساسی را برای کار آنها بهمراه دارد. این وبینار روز چهارشنبه ، 17 فوریه ، ساعت 19 به وقت شرق آمریکا (نیویورک) ارائه می شود.

به طور طبیعی، ایمپلنتهای زیرکونیای سفید دارای مزایایی برای دندانهای از دست رفته ی قدامی هستند که از نظر زیبایی شناختی اهمیت فراوانی دارند. طراحی و ساخت قوی، انعطاف پذیری مناسب دو تکه ای ، و پاسخ مناسب این نوع ایمپلنت به بافت نرم، آنها را به راه حل هایی ایده آل برای دستیابی به زیبایی مورد نظر متخصصان و بیماران تبدیل کرده است.

همه ی متخصصان می دانند اگر از ایمپلنت تیتانیومی در بافت قدامی استفاده شود، مقدار کمی سایه ی خاکستری از آن دیده می شود. این موضوع همیشه اتفاق نمی افتد، اما با افزایش سن بیمار، این بافت نیز پیر می شود. همانطور که بافت تحلیل می رود، مدیریت ایمپلنتهای قدامی از نظر زیبایی شناختی سختتر و سختتر خواهد شد.

رنگ ایمپلنت های زیرکونیایی، سفید است و رابطه ای طبیعی آنها با بافت نرم، امکان موفقیت ما را برای دستیابی به زیبایی مورد نظر فراهم می کند. ایمپلنت های سرامیکی که اکنون از زیرکونیا (دی اکسید زیرکونیوم [ZrO2]) ساخته شده اند، دیگر مستعد شکستگی نیستند. واقعیت این است که طراحی ها نیز تکامل یافته اند. طرح ها در حال حاضر مخروطی، دو تکه و پیچ دارهستند و دارای گزینه های ترمیمی قابل تنظیمی هستند که متناسب با بیشتر شرایط بالینی می باشند. روش جراحی بسیار آشنا است و برای ایمپلنت های سرامیکی از ابزارها و کیت های جراحی مشابه با ایمپلنت های دندانی تیتانیومی استفاده می شود.

در این وبینار، دکتر پاتل، که صاحب یک کلینیک مشهور برای ایمپلنتهای دندانی در شارلوت، نیویورک است، دیدگاه خود را در مورد مزایای زیبایی شناختی زیرکونیا در منطقه قدامی به اشتراک می گذارد. شرکت کنندگان یاد می گیرند که چرا خلاقیت و نوآوری در ایمپلنت زیرکونیا سود اساسی را برای مطب آنها بهمراه دارد و همیشه مورد تقاضای مشتریان می باشد.

دکتر پاتل دیپلمات کنگره بین المللی ایمپلنتولوژیست های دهان (ICOI) است. علاقه و تعهد وی با یافتن اشتیاق خود در پروسیجرهای پیشرفته دندانپزشکی، از جمله کاشت و ترمیم ایمپلنت دندان، وی را به تدریس و انتشار بسیاری از مواردی که به درمان آنها پرداخته است، در مجلات دندانپزشکی جهان سوق داد. او یک دندانپزشک تمام وقت است که تجربه واقعی خود را در کارگاه های آموزشی به سایر متخصصان ارائه می دهد. مفاهیمی که وی تعلیم می دهد درمانهای شما را قابل پیش بینی، کارآمد و قابل تکرار می کند و اثبات شده است که در یک مطب شلوغ دندانپزشکی بکار می آیند.

برای ثبت نام، به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.dtstudyclub.com/webinar/zirconia-implants-for-the-cosmetic-zon/

منبع:

https://am.dental-tribune.com/news/live-webinar-zirconia-implants-for-the-cosmetic-zone/