Breaking News

با پلتفرم 3Shape Automate روش خود را برای طراحی دیجیتال مجددا تعریف کنید

27 آوریل 2021- کوپنهاگ، دانمارک: شرکت 3Shape با توجه به تأکید خود بر تحقیق و توسعه، همیشه بر ارائه ی فن آوریهای نوآورانه ی پیشرو به متخصصان دندانپزشکی متمرکز بوده است. با توجه به همین هدف، این شرکت هم اکنون اولین پلت فرم طراحی دیجیتال دندانپزشکی جهان را به نام 3Shape Automate ، راه اندازی کرده است که منحصراً توسط هوش مصنوعی (AI) کار می کند.

3Shape Automate ، که در وب سایت 3Shape میزبانی می شود، کار طراحی را برای لابراتوارهای دندانپزشکی از هر زمان دیگری با سپردن طراحی رستوریشن ها به خارج از لابراتوار آسانتر کرده است، بویژه هنگامی که آنها با تعداد غیرقابل پیش بینی سفارش های ورودی روبرو هستند. مدل سلف سرویس بصری آن، این امکان را برای تکنسین ها فراهم می کند تا تعداد نامحدودی از سفارشات را تنظیم کنند، و تنظیمات سفارشی طراحی خود را انجام دهند، اسکن ها را بارگذاری کنند و زمان چرخش[1] (TAT )، مورد نظر خود را انتخاب کنند. سپس فناوری هوش مصنوعی 3Shape Automate پیشنهادات طراحی را در زمان انتخاب شده ایجاد می کند، صرف نظر از اینکه چند طرح سفارش داده شده است. دکتر Karl Hollenbeck، مدیر AutodontiX، بخشی از شرکت 3Shape، که توسعه ی تکنولوژی هوش مصنوعی را برای کاربردهای دندانپزشکی بعهده دارد، گفت: 3Shape Automate ، سه مزیت اساسی برای لابراتوارهای دندانپزشکی دارد: سرعت، ثبات و مقیاس پذیری(توانایی تغییر در سایز و یا مقیاس). اما من شخصاً فکر می کنم بزرگترین مزیت مقیاس پذیری آن است.

https://de.dental-tribune.com/up/dt/2021/04/3Shape-Automate_Screen-Picture_1363x741_V5_2021-300x300.png
3Shape Automate ، طراحی رستوریشن ها را خارج از آزمایشگاه های دندانپزشکی بیش از هر زمان دیگری انجام می دهد. (تصویر: 3Shape)

وی ادامه داد: لابراتوارهای دندانپزشکی دوره هایی از سفارشات بالا را تجربه می کنند یا زمانهایی وجود دارد که نیاز به کمک برای پاسخ به حجم بالای سفارشات دارند. مواردی وجود دارد که طراح لابراتوار بیمار شده است، یا در تعطیلات به سر می برد، یا شاید فقط با ترافیکی از سفارشات مواجه شده است و نمی خواهد اضافه کاری کند. در این شرایط، پاسخ استفاده از پلتفرم 3Shape Automate ، است.

به گفته ی Hollenbeck ، بسیاری از لابراتوارهای دندانپزشکی که از3Shape Automate ، استفاده کرده اند در مورد اینکه روند تولید آنها از طریق این پلتفرم چقدر مقرون به صرفه تر است، بسیار رضایت دارند.

وی اظهار داشت: آنها می گویند که مدیریت blank بسیار کارآمدتر می شود زیرا شما می توانید موارد را جمع آوری کرده و به راحتی آنها را با جاهای مناسب در blank مطابقت دهید. از آنجایی که 3Shape Automate ، با هوش مصنوعی هدایت می شود و به صورت شبانه روزی در 7 روز هفته کار می کند، شما می توانید صدها مورد را روی این سیستم عامل بارگذاری کنید و همچنان طرح هایی را که باید در عرض 5 دقیقه تحویل داده شوند، انتخاب کنید و آنها قطعاً ظرف پنج دقیقه آماده می شوند.

نرخ پذیرش بالا

قبل از راه اندازی 3Shape Automate ، این پلتفرم تحت عنوان Express Crown توسط سرویس طراحی FullContour متعلق به3Shape  تحت آزمایش قرار گرفت. به گفته ی راب لایزور جونیور، مدیر عامل شرکت FullContour ، اگرچه در این حین اصلاحات کوچکی در آن انجام شده است، اما نتایج قابل پیش بینی هوش مصنوعی آن در بین متخصصین دندانپزشکی شرکت کننده بسیار محبوب بود.

وی افزود: ما این پلتفرم را به آهستگی راه اندازی كردیم، اما تاكنون از آن برای ایجاد بیش از 70،000 طرح استفاده شده است. علاوه بر این، بیش از 90٪ از مواقع، تکنسین ها و متخصصان پروتز این طرح ها را بررسی می کنند و بدون هیچ گونه تغییری آنها را می پذیرند. از آنجایی که تکنسین ها فقط هزینه طرح هایی را می پردازند که دانلود می کنند، این رقم واقعاً نشان می دهد که این پلتفرم برای برون سپاری نیازهای طراحی ترمیمی شما چقدر موثر است.

از نظر لایزور جونیور، عامل دیگری که در میزان بالای پذیرش طراحی 3Shape Automate، نقش دارد، رابط کاربری آسان آن است. هنگامی که کاربران برای اولین بار وارد سیستم می شوند، برای بازدید از وب سایت راهنمایی می شوند و از طریق دستورالعمل های نحوه ی استفاده، تنظیمات مورد نظر خود را برای طراحی انتخاب، زمان اتمام کار و موارد دیگر را تعیین می کنند.

 وی گفت: طراحی 3Shape Automate  بسیار کاربر پسند است. این پلتفرم تکنسین ها را از نظر همه چیزهایی که آنها واقعاً باید بدانند راهنمایی می کند تا بتوانند پرونده اول خود را بدون نیاز به تماس با پشتیبانی یا تماشای فیلم های مختلف از قبل، بارگذاری کنند. نه تنها هوش مصنوعی پشت این سرویس بسیار قدرتمند است، بلکه استفاده از آن نیز بسیار آسان است.

3Shape Automate  را به صورت رایگان امتحان کنید

پلتفرم3Shape Automate  در حال حاضر برای روکش های تک پره مولار و مولر در دسترس است و در ایالات متحده و همچنین در چندین کشور اروپایی می توانید بطور شبانه روزی در 7 روز هفته به آن دسترسی داشته باشید.

3Shape ، برای تکنسین های دندانپزشکی که علاقمند به آزمایش این سرویس طراحی جدید هستند، پیشنهاد مقدماتی 40 یورو یا 50 دلار آمریکا را ارائه می دهد.

منبع:

https://am.dental-tribune.com/c/3shape/news/3shape-automate-redefine-your-approach-to-digital-design/


[1] turnaround time: فاصله زمانی از زمان ارسال فرآیند تا زمان اتمام فرآیند.