Breaking News

جلسات کنگره جهانی دندانپزشکی را در پردیس بهداشت دهان و دندان فدراسیون جهانی دندانپزشکی انتخاب و تماشا کنید

10 اوت 2021- سیدنی ، استرالیا: از 26 تا 29 سپتامبر، انجمن دندانپزشکی استرالیا و فدراسیون جهانی دندانپزشکی (FDI) نسخه ویژه ای از کنگره جهانی دندانپزشکی (WDC) را ارائه می دهند. محدودیت های سفر به دلیل COVID-19 ، سبب گردید که این کنگره برای اولین بار کاملاً مجازی ارائه گردد. کنگره جهانی دندانپزشکی ، امسال رهبران سراسر جهان را در زمینه دندانپزشکی، تحقیقات، دانشگاه و صنعت گرد هم می آورد تا آموزش مداوم با کیفیت، نوآورانه و موثری را ارائه دهد.

جلسات علمی FDI ، از جمله مجامع کمیته دائمی، امسال در پردیس بهداشت دهان و دندان FDI برگزار می شود. با دسترسی به انتخاب موضوعات سخنرانی، مانند “مقابله با مقاومت آنتی بیوتیکی، اجتناب از بیماری همه گیر بعدی و پایداری از طریق تعالی در مراقبت های بهداشت دهان و دندان” ، شرکت کنندگان در این تابستان فرصت های بیشتری برای آموزش مداوم خواهند داشت. برنامه کامل را می توانید در اینجا مشاهده کنید.

بیش از 200 جلسه علمی فرصت های یادگیری بی نظیری را برای همه فراهم می کند. جلسات به صورت زنده و درخواستی از 26 تا 29 سپتامبر در دسترس خواهند بود و مدت زمان دسترسی به آنها تا 60 روز پس از روزهای اصلی کنگره ادامه خواهد داشت، این ویژگی جدیدی است که FDI ارائه می دهد.

یک سخنران برجسته در کنگره ی  جهانی امسال، در برنامه ی نسخه ی ویژه،  دکتر Finlay Sutton متخصص پروتزهای متحرک از انگلستان است، که سه سخنرانی با عنوان “شفای روح انسان با استفاده از پروتزهای متحرک (کاربردی و شبیه به دندان های واقعی خود فرد)” ارائه می دهد. با توجه به این رویداد، FDI با دکتر ساتون مصاحبه ای انجام داده است که در آدرس منبع قابل مشاهده است.

منبع:

https://ap.dental-tribune.com/c/fdi-world-dental-federation/news/select-sessions-of-wdc-to-be-featured-on-fdi-oral-health-campus/