Breaking News

وبینار استفاده از نوآوری های دیجیتال در توانبخشی فک کامل با پروتز ثابت مبتنی بر ایمپلنت

کاربردهای فناوری دیجیتال در دندانپزشکی ایمپلنت شامل تصویربرداری، برنامه ریزی دیجیتالی، جایگذاری ایمپلنت با هدایت قالب، قالب گیری دیجیتالی با اسکنرهای داخل دهانی و تولید پروتزها باCAD/CAM  است.

برنامه ریزی ایمپلنت دیجیتال و جراحی هدایت شده، قالب گیری­های دیجیتالی با اسکنرهای داخل دهانی و تولید CAD/CAM با چاپگرهای سه بعدی و دستگاه های فرز در حال حاضر با هم یکپارچه شده و گردش کار درمان را سرعت بخشیده اند. گام حیاتی در گردش کار، جمع آوری داده ها با اسکن دیجیتالی داخل دهانی از یک فک کامل بیمار است و اهمیت آن نقشی است که در صحت گردش کار درمان دارد. در این وبینار یک مرور کلی از کاربردهای فناوری دیجیتال در توانبخشی فک کامل با پروتز ثابت مبتنی بر ایمپلنت و همچنین وضعیت علمی فعلی و نوآوری های در حال ظهور ارائه می شود. تمرکز بر پروتکل های بالینی برای اسکن داخل دهانی دقیق از یک قوس کامل و مراحل بعدی در توانبخشی با پروتز ثابت مبتنی بر ایمپلنت، برای بیماران بی دندان خواهد بود.

اهداف یادگیری:

  • بیان کاربردهای مختلف فناوری دیجیتال در توانبخشی آرچ کامل با پروتز ثابت مبتنی بر ایمپلنت
  • ارائه ی شواهد علمی کاربردهای فناوری دیجیتال در توانبخشی آرچ کامل با پروتز ثابت مبتنی بر ایمپلنت
  • شرح پروتکل های بالینی برای گردش کار کاملا دیجیتالی را گام به گام از قالب گیری تا توانبخشی نهایی برای بیماران بی دندان
  • برجسته کردن عناصر کلیدی برای پر کردن شکاف بین گردش کار معمولی و دیجیتال در توانبخشی آرچ کامل با پروتز ثابت مبتنی بر ایمپلنت

این وبینار سه شنبه 14 سپتامبر 2021، ساعت 7:00 بعد از ظهر به وقت نیویورک، با سخنرانی دکتر Panos Papaspyridakos برگزار می شود.

تاریخ انتشار این وبینار 14 سپتامبر 2021 و تاریخ انقضای دسترسی به آن 14 سپتامبر 2024 خواهد بود. برای شرکت در این وبینار به آدرس منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://campuslive.straumann.com/en/webinar/digital-innovations-in-full-arch-fixed-implant-rehabilitation-w-66188/