Breaking News

انجام تزریق صحیح بزرگترین مانع برای تجربه بدون درد دندانپزشکی است

دنتاپن، ، یک روش جدید ابتکاری از Septodont است که به شما کمک می کند، تجربه ی تزریق بدون درد را به بیماران خود ارائه دهید. بیحسی اولین و ضروری ترین قدم برای اکثر درمان¬های دندانپزشکی است. اما دندانپزشکان هنگام استفاده از سرنگ معمولی با مسائل مختلفی از جمله موارد زیر روبرو می شوند:

• رعایت زمان تزریق توصیه شده (1 میل در یک دقیقه)

• تغییرات فشار، که می تواند به بافت آسیب برساند و باعث ناراحتی بیمار شود

• حفظ کیفیت تزریق در طول روز.

با دنتاپن، این چالش ها بسیار کمتر می شوند. معرفی دنتاپن دستگاه تزریق Dentapen Septodont ، جریان ثابتی از ماده ی بی¬حسی را با سرعت مناسب وارد بافت می کند. این امر به دندانپزشک اجازه می دهد تا زمان بیشتری را برای تمرکز بر وارد کردن سوزن در نقاط مورد نظر صرف کند، که منجر به کنترل بهتر تزریق و کاهش درد بیمار می شود.

طی مطالعه ای بر روی دندانپزشکان که تزریق ماده ی بیحسی را در ناحیه ی کام دریافت کردند، 96 درصد از آنها تزریق با سرنگ الکترونیکی را بر سرنگ دستی ترجیح دادند، و همچنین روش تزریق الکترونیک درک درد توسط آنها را تا دو برابر کاهش داد.

آنچه Dentapen را متمایز می کند، این است که یک دستگاه مستقل و بی سیم است که هیچ کنسول، پدال پایی و لوله یا وسایل یکبار مصرف اختصاصی ندارد. دندانپزشکان می توانند آن را به دو روش مختلف نگه دارند-از طریق wings ، مانند سرنگ دستی یا مانند قلم، برای تزریق دقیق در طی پروسیجرهای خاص.

دنتاپن از کارتریج های استاندارد 2.2 میلی لیتری استفاده می کند، به این معنی که دندانپزشکان می توانند از بی حس کننده موضعی به انتخاب خود و سوزن دندانپزشکی مورد نظر خود استفاده کنند. ما سوزن های Septoject Evolution با تیغه ی چاقویی(scalpel blade) را توصیه می کنیم.

بیماران همچنین با دیدن ظاهر کوچک و مدرن آن، کمتر احساس تهدید می کنند و آن را اطمینان بخش تر می دانند. بیماران در مورد استفاده از این دستگاه گفتند که به آرامش آنها کمک می کند.

منبع:

https://dentistry.co.uk/2021/10/15/dentapen-performing-the-right-injection-is-the-biggest-hurdle-towards-a-pain-free-experience/