Breaking News

وبینار: چهار عادت سبک زندگی بیماران که می تواند بر بهبودی آنها تأثیر گذارد

سخنران دکتر  Uche Odiatu

بیماران ما، دارای مشاغل استرس زا ، الگوی خواب نامناسب (بی خوابی، آپنه ی خواب، خروپف)، فعلیت بدنی و آمادگی جسمانی (یا فقدان آنها) یا الگوهای غذایی خاص (خوردن بدون فکر و تغذیه ی دیوانه وار شبانه) هستند، و این عادات را درست قبل از اینکه روی یونیت دندانپزشکی بنشینند، رها نکرده اند، بنابراین شما با بیمارانی با سبکها و عادات زندگی مختلفی روبرو هستید. شواهد علمی غیرقابل انکاری وجود دارد که نشان می دهد این عادت ها می توانند التهاب را افزایش داده یا کاهش دهند و همین امر بر بهبودی آنها پس از پروسیجرهای دندانپزشکی پیشگیرانه یا ترمیمی تاثیر می گذارد.

بیمارانی با تغذیه سالم، دارای فعالیت بدنی و استراحت کافی و با کیفیت، دارای فیزیولوژی مناسبی هستند که از پاسخ بهتر به مداخلات پیشگیرانه یا ترمیمی دندانپزشکی پشتیبانی می کند. در این وبینار سرگرم کننده و با انرژی بالا ، آماده باشید تا از اطلاعاتی که در اختیار شما قرار می گیرد، متعجب شوید.

اهداف یادگیری:

  1. دریابید که چگونه عادات غذایی می تواند التهاب را از بین ببرد یا کاهش دهد و چگونه بر نتایج درمان شما تأثیر می گذارد.
  2. بیاموزید که چرا تشخیص بیمارانی که دچار اختلال خواب (نه فقط مبتلا به آپنه ی خواب) هستند، بلافاصله در اولین معاینه مهم است.
  3. درک کنید که چرا بیماران کم تحرک شما به خوبی بیماران فعال شما بهبود نمی یابند. هشدار: 85 درصد از بیماران شما زندگی بی تحرکی دارند.
  4. از رابطه ی بین التهاب مزمن و بیماری، اطلاعات بیشتری کسب کنید و در جامعه خود پیشرو شوید.

این وبینار، پنجشنبه ، 28 اکتبر ساعت 16 به وقت نیویورک(ساعت به وقت 23:30 تهران) برگزار می شود، شما می توانید برای ثبت نام و شرکت در این وبینار به آدرس منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://www.curadencampus.com/webinar/four-patient-lifestyle-habits-that-influence-healing/