Breaking News

شرکت لایکا میکروسیستمز نسل جدیدی از M320 را برای میکرو-دندانپزشکی عرضه کرده است

29 اکتبر 2021- تصاویر درخشان و دقیق میکروسکوپ به دندانپزشکان کمک می کند تا گزینه های درمانی را برای بیماران خود توضیح دهند و آنها را در فرآیندهای تصمیم گیری برای ایجاد اعتماد، مشارکت دهند. برای این منظور، نسل جدید میکروسکوپ دندانپزشکی M320 ، اکنون تصویربرداری با وضوح فوق العاده بالا با یک دوربین 4K یکپارچه را ارائه می دهد. برنامه ی نرم افزاری Leica View  را می توان برای پخش تصاویر میکروسکوپ و ویدیو در یک دستگاه تلفن همراه برای انعطاف پذیری بیشتر بمنظور تماشای آنها، استفاده کرد.

Chiara Bergerone ، معاون واحد تجاری پزشکی لایکا میکروسیستمز می گوید: بیماران فقط احساس می کنند، اما نمی توانند ببینند که چه چیزی باعث مشکل دندانی آنها شده است. به اشتراک گذاشتن بینش­ها در مورد یافته های پزشکی و همچنین در مورد پیشرفت های بعدی درمان، یک راه بسیار مهم و قدرتمند برای دندانپزشکان برای تقویت اعتماد بیمار است.

دوربین میکروسکوپ تصاویر و فیلم‌های درخشانی را ارائه می‌کند که دندانپزشکان می‌توانند مستقیماً روی یک مانیتور 4K در اتاق درمان نمایش دهند تا تشخیص و گزینه‌های درمانی موجود را به بیمار نشان دهند. Chiara Bergerone افزود: این محتوای 4K را می‌توان به راحتی به کامپیوتر منتقل کرد، به طوری که می‌توان از آن برای مستندسازی پرونده، ارائه‌های چشمگیر، وبینارها، رویدادهای آموزشی و انتشارات برای افزایش شهرت دندان‌پزشک استفاده نمود.

دکترKatia Greco ، متخصص درمان ریشه از  Maglieدر ایتالیا، که همچنین به عنوان استاد کمکی در دانشگاه Vita-Salute San Raffaele در میلان، اندودنتیکس تدریس می‌کند، گفت: دوربین 4K ، برنامه Leica View و قابلیت های متنوع،M320  را به ابزاری عالی برای آموزش تبدیل کرده است. او افزود: آموزش استفاده از میکروسکوپ دندانپزشکی باید به یک استاندارد در آموزش و تمرین حرفه‌ای تبدیل شود، در طول یک هفته می‌توان استفاده از میکروسکوپ را یاد گرفت.

علاوه بر این، M320 برای بهینه سازی نتایج درمان های دندانی و افزایش راحتی کار دندانپزشکان طراحی شده است. قابلیت میکروسکوپ در ایجاد تصاویر، وضوح بالا را با عمق میدان زیاد ترکیب می کند به طوری که مشاهده ی حفره های عمیق و باریک و ساختارهای آناتومیکی را به طور یکسان با جزئیات قابل توجه میسر می سازد. دو مسیر نور LED سبب می گردد، نور به طور همگن توزیع گردد و تصویری روشن و واضح تشکیل شود. برای افزایش راحتی کار، M320 انتخابی از لنزهای شیئی، لوله های دوچشمی و لوازم جانبی ارگونومیک را ارائه می دهد که مناسب فریم های مختلف بدن، تخصص ها و اولویت های کاری است.

Bergeron ، افزود: آخرین موضوع، اما نه کم اهمیت ترین آنها، این است که بهداشت و طراحی در M320  به خوبی با هم هماهنگی دارند. عبور کابل‌ها در داخل دستگاه، طراحی مینیمالیستی را ایجاد کرده است که در عمل عالی به نظر می‌رسد، اما همچنین تمیز کردن میکروسکوپ را بسیار آسان و ساده می‌کند.

با امکان دسترسی به میکروسکوپ بصورتoverhead ، دندانپزشکان همچنین می توانند برای ایمنی بیشتر، فاصله بین خود و بیماران را افزایش دهند. پوشش ضد میکروبی M320، بیشتر از پروتکل های بهداشتی پشتیبانی می کند.

میکروسکوپ جراحی M320 برای دندانپزشکی، از اکتبر 2021 ، عرضه شده است.

منبع:

https://www.news-medical.net/news/20211029/Leica-Microsystems-launches-a-new-generation-of-the-M320-for-micro-dentistry.aspx