Breaking News

نشست جهانی Osstem 2021 سئول با موفقیت به پایان رسید

15 دسامبر 2021-  Osstem Implant، اعلام کرد که افتتاحیه مسابقه دندانپزشکی دیجیتال و نشست Osstem 2021  در سئول را از 27 تا 28 نوامبر با موفقیت برگزار کرده است. این رویداد تحت عنوان “آینده ی دندانپزشکی دیجیتال” شامل جراحی زنده و انواع سخنرانی های بالینی بود که به صورت زنده در 26 کشور پخش شد و بیش از 82000 بار مشاهده شد.

رشد قابل توجهی در مشارکت در این نشست وجود داشت و از پخش آنلاین با اشتیاق فراوان استقبال شد. در طول این رویداد دو روزه، بیش از 82000 بازدید آنلاین ثبت شد که شامل بیش از 24000 بازدید توسط دندانپزشکان در سایر نقاط جهان بود. از آنجایی که دندانپزشکان در بسیاری از کشورها به دلیل تفاوت های زمانی در مشاهده رویداد در زمان واقعی با مشکلاتی مواجه بودند، این رکورد مشاهده دستاورد قابل توجهی را ارائه می دهد.

نظرسنجی های انجام شده توسط Osstem Implant AIC ، برگزار کننده ی رویداد امسال و شرکت های تابعه در آسیا نشان داد که بیش از 2000 دندانپزشک در کشورهای همسایه با اختلاف زمانی نسبتاً کمتر با کره جنوبی مانند چین، ژاپن، هند، تایلند و مالزی برای مشارکت آنلاین از قبل ثبت نام کرده بودند.

مطالعه در مورد بازسازی عملکردی و زیبایی صورت با ایمپلنت های پرینت شده ی سه بعدی برنده جایزه بزرگ در جلسه ی حضوری مسابقه دیجیتال دندانپزشکی شد که در روز اول این رویداد برگزار گردید. در بخش پوستر، مطالعه بالینی در مورد دقت جراحی ایمپلنت هدایت شده با استفاده از TRIOS، OneGuide  و مینی اسکرو بر روی بیماران بی دندان، جایزه بزرگ را دریافت کرد.

در رویداد اصلی نشست Osstem 2021 در سئول، که در روز دوم برگزار شد، تعدادی از شخصیت های برجسته از جمله دکتر چنگ ژنگ، عضو کمیته دائمی در بخش مدیریت خصوصی انجمن دندانپزشکی چین، و پروفسور اوشاکوف آندری ایوانوویچ از دانشگاه دولتی پزشکی و دندانپزشکی مسکو در روسیه و همچنین نمایندگان حرفه ی دندانپزشکی از کره جنوبی به برگزارکنندگان تبریک گفتند.

با موضوع اصلی “آینده ی دندانپزشکی دیجیتال” و موضوع فرعی “همکاری جراحی دیجیتال و مرسوم”، این نشست با سخنرانی های بالینی و جراحی زنده، از نکات برجسته این رویداد بود.

تیمی از جراحان تحت رهبری دو مدیر کلینیک های دندانپزشکی در کره جنوبی، روش های قرار دادن ایمپلنت را در ناحیه ی premaxilla و بارگذاری فوری در یک بیمار بی دندان تحت عنوان “توانبخشی قوس کامل با ایمپلنت با سیستم OneGuide ” را نشان دادند.

سیستمOneGuide ، یک راهنمای دیجیتال پیشرفته است که از جراحی های اختصاصی برای بیماران از طریق شبیه سازی جراحی ایمپلنت بر اساس داده‌های سی‌تی اسکن بیمار بطور شخصی و قرار دادن الگوی جراحی در حفره دهان، پشتیبانی می‌کند. عمل جراحی زنده در روز دوم، ایمنی و کارایی OneGuide  از Osstem Implant در جراحی را بار دیگر با قرار دادن ایمپلنت در premaxilla و بارگذاری فوری پروتز در عرض 1 ساعت نشان داد.

علاوه بر سخنرانی متخصصان از کره جنوبی، دکتر مارکو تالاریکو و دکتر آندریا ریچی از ایتالیا به ترتیب سخنرانی های آنلاین در مورد دندانپزشکی دیجیتال با عنوان «چالش های جدید در جراحی هدایت شده» و «چگونه دندانپزشکی دیجیتال برنامه ریزی درمان پروتز من را تغییر داده است» ارائه کردند.

تمام سخنرانی‌های ارائه شده به‌ صورت آنلاین در نشست Osstem به طور همزمان به پنج زبان کره‌ای، انگلیسی، چینی، ژاپنی و روسی ترجمه می شدند و از طریق پلت‌فرم پخش اینترنتی  Osstem Implant، DENALL TV  و  YouTube، به صورت زنده در ۲۶ کشور پخش شدند. پخش اینترنتی رویداد به صورت بلادرنگ قابل مشاهده بود و هر کسی می‌توانست در هر زمانی بدون ورود به سیستم، ویدیوهای ارائه‌ها و سخنرانی‌های اولین مسابقه دیجیتال دندانپزشکی و نشست Osstem 2021 سئول را از طریق تلویزیون DENALL به زبان دلخواه خود مشاهده کند.

نشست Osstem ، یک سمپوزیوم دندانپزشکی است که توسط Osstem Implant هر دو سال یکبار در نیمه اول و دوم سال به صورت آنلاین و آفلاین از سال 2004 برگزار می شود. از سال 2008، Osstem Implant ، نشست Osstem را برای دندانپزشکان در کشورهایی که این شرکت نمایندگی دارد، برای به اشتراک گذاشتن دانش و اطلاعات بالینی، برگزار می کند و به عنوان یک سمپوزیوم جهانی در دندانپزشکی شناخته می شود.

برای کسانی که پخش زنده را از دست داده اند، ویدیوها اکنون در صورت درخواست در تلویزیون DENALL و پلت فرم  AIC Europe در دسترس هستند.

منبع:

https://www.dental-tribune.com/c/osstem/news/global-osstem-meeting-2021-seoul-concludes-with-success/