Breaking News

لبخند سال 2022 به افتخار برتری در دندانپزشکی در بلغارستان برگزار می شود

12 مه 2022 – صوفیه، بلغارستان: جایزه لبخند سال در پانزدهمین سال خود، از دستاوردهای متخصصان دندانپزشکی از سراسر جهان در 20 گروه بسیار رقابتی تجلیل می کند. این رویداد که در 19 ماه می در صوفیه ی بلغارستان برگزار می شود، بار دیگر توسط نهاد موسس آن، دنتال تریبون بلغارستان برگزار می گردد و به صورت زنده پخش می شود.

شصت و دو منتخب برای کسب جایزه توسط متخصصان دندانپزشکی از هشت کشور جهان برای رقابت در 20 گروه از جمله درمانهای زیبایی، رستوریشن­های سرامیکی پیچیده، موارد ارتودنسی و ایمپلنت و عکاسی هنری دندان ارسال شده است. دانشجویان دندانپزشکی نیز مواردی را در یک دسته بندی مشخص ارسال کرده اند. دریافت کنندگان جایزه بر اساس داوری آنلاین بطور ناشناس توسط دکتر رافائل رومانو از فلسطین، زیگفرید مارکوارت از آلمان، جولیو راسپرینی از ایتالیا، والتر دوتو از ایتالیا، میرلا فرارو از رومانی و گری گلاسمن از کانادا، پروفسور پائولا کوزا از ایتالیا و سیپریان بوکا از رومانی، انتخاب می شوند.

به غیر از یک جایزه ی خیره کننده، به برندگان مقام اول کوپن های هدیه و هدایایی از سوی حامیان این رویداد اهدا خواهد شد. به نفرات برتر گواهی یادبود اعطا می شود.

این رویداد توسط  Pierre Fabre Oral Care، bredent group Bulgaria، DÜRR DENTAL، iTero، Axis Dental، BioGaia،BioHorizons  و FILLMED حمایت می شود.

یکی از معتبرترین نمایشگاه های بین المللی جوایز دندانپزشکی در جهان، در مراسم لبخند سال به صورت حضوری در صوفیه ی بلغارستان در هتل بزرگ میلنیوم در تاریخ 19 می برگزار می شود و از ساعت 20 (به وقت تابستانی شرق اروپا) به صورت زنده در کانال یوتیوب  Dental Tribune Bulgaria پخش می شود.

اطلاعات بیشتر در مورد رویداد لبخند سال را می توانید در smileoftheyear.com بیابید.

منبع:

https://www.dental-tribune.com/news/smile-of-the-year-2022%e2%80%afto-honour-excellence-in-dentistry/