Breaking News

در یک وبینار رایگان مزایای رویکرد بیومیمتیک در دندانپزشکی ارائه خواهد شد

کمپانی GC، یک تولید کننده مشهور بین المللی مواد دندانپزشکی، متعهد به ارائه ی منابع آموزشی با کیفیت بالا و دسترسی آسان متخصصان دندانپزشکی به طیف وسیعی از موضوعات است. به عنوان بخشی از تحقق این وعده، این شرکت در تاریخ 8 ژوئن یک وبینار رایگان به میزبانی یکی از متخصصان رستوریشن های بیومیمتیک ارائه خواهد کرد. این وبینار به بررسی تکنیک های مستقیم برای ترمیم حفره های بزرگ و بهترین روش ساخت رستوریشنهای خلفی زیبا، کاربردی و با بقای طولانی می پردازد.

دکتر Hussein Patanwala ، استاد بالینی دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بیرمنگام، راهنمای گام به گام پروتکل‌های ترمیمی مستقیم، از ایزوله کردن تا تنظیم اکلوزال را ارائه می‌دهد. در انجام این کار، او تکنیک های چسب فعلی و همچنین جدیدترین نسل کامپوزیت رزین ها و مواد ترمیمی تقویت شده با الیاف را بررسی خواهد کرد.

به گفته دکتر پاتانوالا، یکی از مزایای اولیه رویکرد بیومیمتیک برای ترمیم مستقیم این است که بر حفظ دندان های موجود تمرکز دارد. این رویکرد با استفاده از پیشرفت‌ها در علم مواد و درک حداقل مداخله دندانپزشکی، دندان‌های طبیعی را حفظ می‌کند تا در نهایت به نفع بیمار شما باشد.

دکتر پاتانوالا گفت: البته رویکرد بیومیمتیک از دهه‌های پیش وجود داشته است، و دانش و مهارت‌های لازم برای کاربرد آن، به آسانی از طریق انتشارات مبتنی بر شواهد و آموزش عملی، در دسترس قرار گرفته است.

او افزود: با توسعه ی دندانپزشکی ادهسیو، تغییری در الگوی دندانپزشکی ترمیمی رخ داده است و رویکرد بیومیمتیک این پیشرفت‌ها را در بر می‌گیرد تا طیف وسیع‌تری از گزینه‌های درمانی را به دندانپزشک ارائه دهد.

دکتر پاتانوالا گفت: هدف نهایی من از این جلسه ی آموزشی ارائه ی ” یک به روز رسانی ارزشمند در مورد استفاده از مفاهیم و مواد معاصر برای ترمیم دندان های خلفی” به شرکت کنندگان است.

این وبینار با عنوان “ترمیم های بیومیمتیک ساده شده” به صورت زنده  در تاریخ 8 ژوئن از ساعت 19 تا ساعت 20:30 به وقت گرینویچ ارائه خواهد شد. شرکت کنندگان این فرصت را خواهند داشت که سوالات خود را در انتهای وبینار بپرسند، همچنین شرکت کنندگان، امتیاز آموزش مداوم را کسب می کنند. برای شرکت در این وبینار به آدرس منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://www.dental-tribune.com/c/gc-international/news/free-webinar-highlights-advantages-of-biomimetic-approach-to-dentistry/