Breaking News

یونیلیور حامی جلسه ی علمی رویکردهای غیرجراحی برای درمان بیماری پریودنتال در کنگره ی یوروپریو بود

23 ژوئن 2022- کپنهاگ، دانمارک: دهمین کنگره ی EuroPerio، کنگره پیشرو در پریودنتیکس و دندانپزشکی ایمپلنت، هفته گذشته، از 15 تا 18 ژوئن، هزاران بازدیدکننده را به مرکز بلا در کپنهاگ جذب کرد. شرکت کنندگان می توانستند در طیف وسیعی از سخنرانی ها، جراحی های زنده، مناظره ها و جلسات حامیان مالی شرکت کنند.

شرکت چندملیتی بریتانیایی یونیلیور در نمایشگاه EuroPerio10 امسال محصولات خود را به نمایش گذاشت، این شرکت حامی مالی یک جلسه علمی در مورد رویکردهای غیرجراحی برای درمان بیماری پریودنتال بود.

در سخنرانی افتتاحیه، پروفسور Moritz Kebschull ، رئیس دندانپزشکی ترمیمی در دانشکده دندانپزشکی دانشگاه بیرمنگام در بریتانیا، در مورد رویکردهای مدرن برای پیشگیری اولیه و ثانویه از بیماری پریودنتال صحبت کرد و برخی از آخرین توصیه های بالینی بین المللی را مطرح نمود. او همچنین درک فعلی از پاتوبیولوژی بیماری پریودنتال را تشریح کرد و روندهای آتی در مورد پیشگیری را بر اساس تحقیقات پیشرفته مورد بحث قرار داد.

پروفسور Kebschull، با صحبت در مورد درمان حمایتی پریودنتال و تغییرات رفتاری بهداشت دهان و دندان در بیماران دندانپزشکی، اهمیت حفظ بهداشت خوب دهان و دندان را در خانه برجسته کرد. وی خاطرنشان کرد که “کنترل پلاک که توسط خود فرد انجام می شود، کلید اصلی است.”

همچنین در مورد اهمیت پیشگیری، دکتر آلیسون گرین، که در زمینه تحقیق و توسعه مراقبت از دهان در Unilever  فعالیت می کند، بینشی در مورد اثربخشی خمیر دندان حاوی نمک زینک در مورد سلامت لثه ارائه کرد. او فواید نمک زینک(روی) در خمیردندان را فهرست کرد و مطالعات بالینی قابل توجهی که در طی دو دهه ی گذشته منتشر شده و نشان داده اند که خمیردندانهای حاوی نمک روی می‌توانند رشد پلاک را کاهش دهند و سلامت لثه را با کاهش التهاب و خونریزی بهبود بخشند، مرور کرد.

به عنوان مثال، بر اساس مطالعات بالینی، خمیردندان غنی شده با نمک روی، رشد و متابولیسم باکتری های بی هوازی و هوازی دهان را مهار می کند. علاوه بر این، یون‌های روی به طور موثر به پلاک منتقل می‌شوند، و می‌توانند رشد پلاک را تا 18 ساعت مهار کنند و حتی پس از مصرف غذا در دهان باقی می مانند. در نهایت، دکتر گرین خاطرنشان کرد که نمک روی موجود در خمیردندان، سبب تغییر رنگ مینای دندان نمی شود و می توان با تغییراتی در فورمولاسیون خمیر دندان طعم آن را دلپذیر نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره ی شرکت یونیلیور و محصولات آن می توانید به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://www.unilever.com/

منبع:

https://www.dental-tribune.com/news/unilever-sponsors-scientific-session-on-non-surgical-approaches-to-treatment-of-periodontal-disease/