Breaking News

سمپوزیوم آنلاین Osstell ISQ 2022

هدف از سمپوزیوم آنلاین Osstell ISQ، نشان دادن اهمیت اعتماد به نفس، پیش بینی پذیری و رویکرد تیمی در درمان ایمپلنت دندان برای تجربه ی مثبت بیمار و آشنایی با ابزار تشخیصی Osstell ISQ و خدماتOsstellConnect ، برای بهترین عملکرد در درمان ایمپلنت دندان است. پایداری ایمپلنت از فاکتورهای مهم در موفقیت کاشت ایمپلنت می باشد. Osstell ISQ ، یکی از دستگاه های مفید برای مانیتور کردن روند استئواینتگریشن و ارزیابی میزان پایداری استخوان به صورت دقیق و عینی می باشد.

سمپوزیوم آنلاین Osstell ISQ امسال نه تنها در مورد تجربه بالینی با ISQ بحث می کند، بلکه اهمیت رویکرد تیمی در دندانپزشکی ایمپلنت و تأثیرات آن در سفر درمان را نشان خواهد داد. این وبینار از ارتباط Osstell ISQ در مقایسه با گشتاور درج(insertion torque) و آنچه که آنها می توانند به ما بگویند شروع می شود، سپس قدرت OsstellConnect را به عنوان یک ابزار آنلاین برای ارتباط تیم درمان به نمایش خواهد گذاشت. در نهایت، در سمپوزیوم امسال درباره راه‌هایی برای ایجاد عملکرد بهتر تیم شما و پذیرش تغییرات برای ایجاد موفقیت در کلینیک بحث خواهد شد.

سخنرانان این سمپوزیوم آنلاین دکتر مایکل آر. نورتون از بریتانیا، دکتر یورگ مارتین روپین از آلمان، دکتر توره برست از نروژ و دکتر مارکوس داگنلید از سوئد هستند. این سمپوزیوم پنجشنبه 13 اکتبر ساعت 6:00 بعد از ظهر به وقت تابستانی اروپای مرکزی (CEST) برگزار می شود.  

برای ثبت نام در این سمپوزیوم به آدرس منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://www.osstellcampus.com/symposium/osstell-isq-online-symposium-2022/