Breaking News

وبینار: مقدمه ای بر درمان فول آرک با Straumann® Pro Arch

افزایش آگاهی بیماران، تقاضا برای توانبخشی یک فک کامل و اجرای این گزینه ی درمانی جدید را در عمل افزایش داده است. این درمان، فرصت های جدید و همچنین چالش هایی را برای دندانپزشکان و تیم های آنها بوجود آورده است.

در این وبینار، دکتر آلفونسو رائو، یک مربی با تجربه در زمینه ی توانبخشی فوری فک کامل، در مورد مبانی این روش درمانی صحبت خواهد کرد و در گفتگو با دکتر دیپش کوتاری، که در نظر دارد یک درمان فک کامل فوری را شروع کند، به سوالات اساسی در مورد درمان پاسخ خواهد داد. ما همه جراحان ایمپلنت دندان را به شرکت در این وبینار تشویق می کنیم. هدف این وبینار این است که به شما کمک کند تا با استفاده از سیستم‌های ایمپلنت Straumann BLT، BLX، و TLX، یک جایگزین عملکردی فوری و زیبا را ارائه دهید.

هدف این وبینار این است که شما را با درمان فوری یک فک کامل و برخی از موضوعات ضروری مرتبط با این گزینه ی درمانی آشنا کند:

  • ایندیکیشن های این درمان و مناسب بودن آنها
  • بارگذاری فوری
  • گزینه های پروتزی
  • گردش کار درمان و رویکرد تیمی
  • نگهداری و بهداشت پروتز آرک کامل مبتنی بر ایمپلنت
  • مشکلات بالقوه و نتیجه ی پس از درمان.

این وبینار ضبط خواهد شد، تا در صورتی که به دلیل ترافیک بالا، با مشکل در تماشای وبینار زنده مواجه شدید، بتوانید از سخنرانی ضبط شده در روز بعد بهره ببرید.

این وبینار با همکاری دکتر آلفونسو رائو و دکتر دیپش کوتاری در تاریخ پنجشنبه 15 سپتامبر ساعت 20:30 به وقت تهران، ارائه می شود، برای شرکت در این وبینار به آدرس منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://campuslive.straumann.com/en/webinar/introduction-to-the-immediate-full-arch-treatment-with-the-straumann-pro-arch-w-77060/