Breaking News

ابزارهایی هوشمند برای کمک به لذت بردن کودکان از مسواک زدن

در عصر فن آوری دیجیتال، محصولاتی برای کمک به کودکان به منظور ترویج بهداشت دهان و دندان و تبدیل آن به یک عادت از سنین پایین تولید شده است، تولید کنندگان در حال تولید و ارائه ی محصولاتی هوشمند برای تبدیل مسواک زدن به یک تفریح سرگرم کننده برای کودکان هستند. در این مقاله ما پنج محصول در این زمینه را به شما معرفی می کنیم:

Grush، مسواک بازیگر
من نوعی مسواک هستم که حرکت ها را از طریق بلوتوث حس کرده و با بازی های تعاملی و آموزنده ای در موبایل همراه می کنم. من کارعادی و روزمره ی مسواک زدن را به یک بازی سرگرم کننده و تعاملی تبدیل می نمایم. من کودک را در هنگام مسواک زدن در زاویه مناسب (به سمت خط لثه) راهنمایی می کنم وامتیاز کودک را در این کار ثبت می نمایم، بدین ترتیب والدین می توانند نتایج و امتیاز کودک خود را بررسی کنند.

1

Kolibree، مسواک صوتی هوشمند
من یک مسواک رابط هستم. من دارای سنسورهای حرکتی 3 بعدی هستم که نواحی مسواک شده را در دهان کودک دنبال می کند. شما دیگر مجبور به تحمل سردرد بدلیل نظارت مداوم بر عادات مسواک زدن کودک خود نیستید. من به کودک شما عادات بهداشتی حفظ سلامت دهان و دندان را آموزش میدهم، در حالی که او از انجام آن لذت می برد. من به برنامه ای که اطلاعات کمی و کیفی عادات مسواک زدن کودک را تفسیر می کند، متصل می شوم.2

 

Sonicare فیلیپس، مسواکی برای کودکان و نوجوانان3
من از جمله مسواک های تعاملی هستم. من همچنین یک کنترل کننده بازی تلفن همراه هستم. من بهداشت دهان و دندان را به یک تفریح برای کودکان تبدیل می کنم در حالی که مسواک زدن صحیح را به آنها آموزش میدهم. من به یک نرم افزار تلفن همراه متصل شده و مسواک زدن را به یک بازی سرگرم کننده تبدیل می کنم. من برای کودکان 3 ساله و بزرگتر مناسب می باشم.

 

 

Playbrush
من یک مسواک معمولی نیستم. من یک ابزار هوشمند هستم من همچنین یک بازی موبایل برای مسواک زدن هستم. من هر مسواک دستی را به یک کنترل کننده ی بازی تبدیل می کنم. با من کودکان در حالی که مشغول مسواک زدن دندان های خود هستند می توانند به بازی های آموزشی بپردازند.

4

Foreo Issa Mini، مسواک برقی برای کودکان و نوجوانان
من یک مسواک الکتریکی جمع و جور برای کودکان هستم. بر خلاف دیگر مسواکهای هوشمند، من به یک برنامه یا تلفن همراه نیاز ندارم، من ادغامی از طراحی سیلیکونی جسورانه و سرگرم کننده با تکنولوژی نوآورانه پالس صوتی می باشم. من مناسب برای سنین 5 سال و بالاتر هستم.

5

این نسل جدید از مسواک های هوشمند می توانند به کودکان در حفظ بهداشت دهان و داشتن دندانهای سالم از سنین پایین کمک کنند.

منبع:

http://www.huffingtonpost.com/pavita-singh-mph/smart-devices-help-kids-e_b_9068976.html?utm_hp_ref=dental-health