Breaking News

وبینار تقویت استخوان – دنبال کردن مسیرهای جدید

پیشرفت های کنونی در ایمپلنتولوژی در سال های اخیر به طور قابل توجهی نیازها و خواسته های بیماران را در مورد درمان ایمپلنت تغییر داده است. اکنون دیگر ادغام ایمپلنت‌ها با استخوان تنها موردی نیست که باید انجام شود، بلکه ایمپلنت ها باید در موقعیت ایده‌آل بر اساس مفهوم درمان پروتزی قرار داده شوند. در نتیجه، اکثر درمان های ایمپلنت نیاز به نوعی تقویت استخوان دارند. طیف گسترده ای از گزینه ها و مواد برای انتخاب پیش روی یک ایمپلنتولوژیست قرار دارد. توانایی استفاده صحیح از روش های مختلف و کاهش عوارض بیمار، مسئله ی مهم و اصلی است. ایندیکیشن های لیفت سینوس، بازسازی هدایت شده بافت، پیوند استخوان اتولوگ، یا بلوک های استخوانی آلوژن- کدامند؟ آیا استخوان اتولوگ به عنوان استاندارد طلایی، غیرقابل جایگزینی است یا اکنون روش های مشابهی در دسترس داریم؟ مواد جایگزین استخوان آلوژنیک چه کار می کنند و استفاده از آنها چقدر ایمن است؟ این سخنرانی آنلاین با نمایش تصاویر و فیلم های بالینی متعدد به این موضوعات می پردازد:

  1. بازسازی هدایت شده استخوان ، بالا بردن کف سینوس با کمک تکنیک autologous shell – ایندیکیشن ها و منطق درمان.
  2. استخوان اتولوگ به عنوان استاندارد طلایی، غیر قابل تعویض است یا مواد مشابه ای وجود دارد؟
  3. نکات، ترفندها و مشکلات استفاده از تکنیک shell با allogeneic bone shells.
  4. 4.      آیا محدودیت هایی برای تکنیک allogeneic shell  وجود دارد؟ – پروسیجرهای آگمنتیشن عظیم.

* محصولات و راه حل های نمایش داده شده در این وبینار توسط گروه Straumann ، ممکن است در کشور شما در دسترس نباشند یا تایید نشده نباشند. لطفاً برای اطلاعات بیشتر با سازمان محلی خود مشورت کنید.

** این وبینار ضبط می شود، تا در صورتی که به دلیل ترافیک بالا با مشکل وبینار زنده مواجه شدید، بتوانید سخنرانی ضبط شده را در روز تماشا کنید.

این وبینار روز چهارشنبه 30 آبان ساعت 19:30 به وقت تهران، توسط دکتر یوخن تونکل برگزار می شود. برای شرکت در این وبینار به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://campuslive.straumann.com/en/webinar/bone-augmentation-following-new-pathways-w-77242/