Breaking News

وبینار: استفاده از اندازه گیری های پایداری برای افزایش قابلیت پیش بینی و اطمینان از موفقیت ایمپلنت

ایمپلنت های دندانی یک گزینه ی درمانی شناخته شده و قابل پیش بینی برای دندان های از دست رفته هستند که امروزه هزاران بیمار تمایل به این درمان دارند. اگرچه بقای ایمپلنت بسیار بالا است، اما این نتایج مطلوب تا حد زیادی به انتخاب مورد مناسب، تشخیص کامل و برنامه ریزی درمان و اجرای ایده آل بستگی دارد. بیماران با افزایش تقاضا برای قرار دادن فوری، بارگذاری زودهنگام یا فوری و زمان درمان کلی کوتاه‌تر مراجعه می‌کنند. با این حال، بسیاری از بیماران ما دارای عوامل خطر پزشکی هستند که ممکن است با پایداری اولیه ایمپلنت و یکپارچگی آن با استخوان تداخل داشته باشند و ممکن است کاندید پروتکل‌های درمانی فوری یا زودهنگام نباشند.

چگونه می توانیم تعیین کنیم که کدام یک از بیماران می توانند کاهش زمان درمان را بدون به خطر انداختن قابلیت پیش بینی تحمل کنند؟ چگونه می توانیم بر انتقال مطلوب از پایداری اولیه یا مکانیکی به پایداری ثانویه یا بیولوژیکی نظارت کنیم؟ آیا می توانیم الگوریتم ها و اندازه گیری های عینی را برای تضمین بقای ایمپلنت و موفقیت طولانی مدت، تنظیم کنیم؟

این وبینار پروتکل‌های مبتنی بر شواهدی را برای بهینه ‌سازی ثبات اولیه و ثانویه برای به دست آوردن نتایج قابل پیش‌بینی برای بیماران سالم و دارای مشکلات و عوامل خطر پزشکی مورد بحث قرار می‌دهد.

اهداف یادگیری:

  • در این وبینار، به دندانپزشک در مورد عوامل خطر سیستمیک و موضعی که ممکن است بر ثبات اولیه و یکپارچگی استخوانی تأثیر بگذارد، اطلاعات جدیدی ارائه می شود.
  • این وبینار رابطه بین بارگذاری ایمپلنت و اندازه گیری های عینی پایداری اولیه و ثانویه را مورد بحث قرار خواهد داد.
  • این وبینار به دندانپزشکان کمک می کند تا علم پشت اندازه گیری های پایداری ایمپلنت و چگونگی تأثیر آنها بر بقا و موفقیت ایمپلنت را درک کنند.

این وبینار توسط دکتر تارا آقالو، چهارشنبه، 22 فوریه، ساعت 19:30 به وقت تهران برگزار می شود. برای ثبت نام و شرکت در این وبینار به آدرس منبع مراجعه کنید.

منبع:

https://academylive.iti.org/webinar/utilizing-stability-measurements-to-enhance-implant-predictability-and-confidence/