Breaking News

وبینار: ده تشخیص رادیولوژیک که هر دندانپزشکی باید بداند، قسمت 2

موارد رایج معمولاً در مطالعات تصویربرداری توجه شما را جلب می کنند اما وقتی چیزی را کشف می‌ کنید که غیرعادی به نظر می ‌رسد، آیا سعی می‌ کنید این یافته را بیشتر بررسی کنید؟ یا بیمار را برای تشخیص به دندانپزشک دیگری ارجاع می‌دهید؟ و هنگامی که تشخیص را دریافت کردید، آیا می دانید در مرحله بعد چه کاری انجام دهید؟

در این وبینار، ویژگی‌های کلیدی رادیولوژیکی 10 مورد را بررسی می کنیم، که برخی از آنها ممکن است رایج باشند، و برخی از آنها ممکن است تغییراتی از آناتومی طبیعی یا هامارتوم(ضایعات خوش خیم) باشند، و برخی دیگر ممکن است “ضایعات بدخیم” باشند که ممکن است نیاز به اقدام و پیگیری داشته باشند. قسمت دوم این وبینار شامل 5 مورد دیگر تشخیصی است.

شرکت کنندگان یاد خواهند گرفت:

  • یک استراتژی سیستماتیک را برای بررسی یک یافته رادیولوژیک دنبال کنند.
  • ویژگی های کلیدی رادیولوژیک ناهنجاری های رایج را شناسایی کنند، و به درک این ویژگی ها در زمینه ی فرآیند بیولوژیکی که از آن ناشی شده اند، بپردازند.
  • ضرورت یا فوریت یافته ی رادیولوژیک را برای اقدام و پیگیری درک کنند.

این وبینار توسط دکتر Ernest Lam ، دانشیار، دانشگاه تحصیلات تکمیلی تورنتو، چهارشنبه 22 مارس 8:00 بعد از ظهر به وقت تورنتو، معادل 3:30 بامداد تهران برگزار می شود. برای ثبت نام و شرکت در این وبینار به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://www.colgateoralhealthnetwork.com/webinar/10-radiologic-diagnoses-every-dentist-should-know-part-2/