Breaking News

ثبات استخوان کرستال و بافت نرم در اطراف ایمپلنت های TLX

در این وبینار، دکتر آلگیرداس پویسیس در مورد اهمیت شرایط و بیماری های بافت نرم اطراف ایمپلنت در پایداری طولانی مدت استخوان کرستال اطراف ایمپلنت به عنوان یک عامل حیاتی برای سلامت و موفقیت طولانی مدت پری- ایمپلنت توضیح می دهد. او به طور خاص استراتژی‌های بالینی مختلف را برای افزایش ضخامت بافت نرم ایمپلنت بسته به پیش‌شرط‌های آناتومیک استخوان کرستال و بافت نرم در محل کاشت ارائه می‌کند.

دکترPuisys ، همچنین نحوه استفاده از ایمپلنت های سطح بافت[1] و به طور خاص ایمپلنت های TLX جدید را که در این رویکرد ممکن است استفاده شود نشان می دهد، و توضیح می دهد که چگونه این ایمپلنت ها می توانند به طور موثر از این مفهوم پشتیبانی کنند. در نهایت، این وبینار ویژگی‌های منحصربه ‌فرد ایمپلنت‌های TLX جدید و نحوه استفاده از آن‌ها را به عنوان بخشی از ایندیکیشن‌های مختلف از درمان‌ دندان های مولر گرفته تا نواحی زیبایی‌شناسی پرمولر و فرونتال در دستیابی به نتایج درمانی موفق درازمدت برجسته می‌کند.

اهداف یادگیری

  • اهمیت شرایط  و وضعیت بافت نرم اطراف ایمپلنت، ضخامت کافی برای پایداری طولانی مدت سطوح استخوان کرستال اطراف ایمپلنت، سلامت ایمپلنت و موفقیت آن را درک خواهید کرد.
  • راهبردها و رویکردهای درمانی مختلف مربوط به اندیکیشن های خاص در مورد چگونگی بهبود و بهینه سازی ضخامت بافت نرم اطراف ایمپلنت را می آموزید.
  • ویژگی های طراحی منحصر به فرد ایمپلنت های سطح بافت را برای حمایت از پایداری طولانی مدت استخوان کرستال و سلامت ایمپلنت مرور می کنید.
  • ویژگی های منحصر به فرد ایمپلنت های TLX برای دستیابی به ثبات اولیه و ویژگی های بافت نرم بهینه برای سلامت طولانی مدت پری- ایمپلنت و ثبات استخوان کرستال را درک می کنید.

این وبینار پنجشنبه 1 ژوئن ساعت 20:30 (تهران) توسط دکتر الگیرداس پویسیس ارائه می شود، برای شرکت در این وبینار به آدرس زیر مراجعه کنید:

https://campuslive.straumann.com/en/webinar/crestal-bone-and-soft-tissue-stability-around-tlx-implants-w-82980/


[1] tissue-level implants