Breaking News

معرفی اسکنر جدید شرکت 3Shape در نشست میان زمستانی شیکاگو

24  فوریه 2017- دیروز، در روز افتتاحیه ی نشست میان زمستانی انجمن دندانپزشکی شیکاگو(the Midwinter Meeting of the Chicago Dental Society)،  شرکت 3Shape  متخصص در دندانپزشکی دیجیتال، یک خط جدید از اسکنر مقرون به صرفه را برای لابراتوارهای دندان پزشکی راه اندازی نمود. به گفته این شرکت، این اسکنر الکترونیکی تصاویری با کیفیت بالا ارائه داده و ویژگی های پیشرفته اسکنینگ و گردش دقیق CAD / CAM را، مانند دیگر اسکنرهای 3Shape ، اما در قیمتی مقرون به صرفه تر ارائه می دهد.

این اسکنر جدید الکترونیکی مقرون به صرفه ، CAD / CAM   را در دسترس تمام لابراتوارهای دندانپزشکی قرار خواهد داد.

از قابلیتهای این E اسکنر، داشتن دو دوربین 5 مگاپیکسلی هر کدام با  LED آبی و اسکنینگ مولتی لاین با سرعت بالا برای ضبط جزئیات مطلوب و با دقت است، در نتیجه لابراتوارها را قادر می سازد ساخت پروتزهای بیشتری را در زمان کمتری انجام دهند. علاوه بر این، ویژگی اسکنهایی مانند اسکن 3Shape ، انجام اسکنی قابل اعتماد است، که اجازه می دهد تا لابراتوارها قالب‌گیری را بدون نیاز به ساخت مدل متعارف، با اسکن نمودن مستقیم  و بطور اتوماتیک انجام دهند. بمحض قرار گرفتن مدل در داخل E  اسکنر، کار اسکن آغاز می شود و  در وقت و هزینه های اضافی صرفه جویی می گردد.

امروز و فردا، شرکت 3Shape  تعدادی سخنرانی و نمایش زنده  از نحوه ی کار این اسکنر جدید ارائه می دهد. شما می توانید از این اسکنر جدید در غرفه ی3Shape   (شماره 5029) به عنوان بخشی از 2017 LMT LAB DAY  در هتل هایت ریجنسی شیکاگو دیدن نمایید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد E  اسکنر می توانید به آدرس زیر مراجعه نمایید:

http://www.3shape.com/en/new-products/dental-labs/e-scanners

منبع:

http://www.dental-tribune.com/articles/business/americas/33340_3shape_introduces_new_scanners_at_chicago_midwinter_meeting.html