Breaking News

معرفی میکروسکوپ دندانی جدید زایس، دستیابی به موفقیت تجسم افزوده

25 مارس 2017- در نمایشگاه IDS امسال، شرکت زایس میکروسکوپ دندانی EXTARO 300 خود را معرفی نمود، این میکروسکوپ انقلاب و افتراقی را در دندانپزشکی از طریق تجسم افزوده، ارتباط دیجیتالی با بیمار و عملیات تک دست ایجاد خواهد نمود. میکروسکوپ دندانپزشکی از دندانپزشکان در دندانپزشکی ترمیمی، درمان ریشه و تمام زمینه های جراحی دندان برای رسیدن به بالاترین سطح عملکرد و بهترین نتایج عملکردی و زیبایی حمایت می کند.

تجسم افزوده

حالت فلورسانس در میکروسکوپ ZEISS EXTARO 300 ، از ترمیم کارآمد پرکردگیهایی که به دلیل پوسیدگی، مجددا آسیب دیده اند، حمایت می کند. این میکروسکوپ طوری طراحی شده است که می تواند بین نسج طبیعی دندان و رزینهای کامپوزیت دندان که معمولا استفاده می شوند، تمایز ایجاد کند. این تمایز بصری روشن به دندانپزشک کمک می کند تا به سرعت منطقه ی آسیب دیده را هدف قرار داده و در زمان با ارزش نشستن بیمار بر روی صندلی، در طول برداشتن بافت پوسیده، صرفه جویی کند.

دکتر Marko Jakovac، دانشیار دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه زاگرب، گزارش داد: برای حذف یک ترمیم قدیمی، قابلیت اتوفلورسانس میکروسکوپ ZEISS به من کمک می کند تا با بیشترین سرعت ممکن پوسیدگی را حذف کرده و از حذف مواد سالم دندان جلوگیری کنم.

حالت TrueLight زمان کافی را برای پایان دادن به وظایف مدل سازی پیچیده با جلوگیری از کیور زودرس کامپوزیت، در زیر میکروسکوپ فراهم می کند. بر خلاف فیلترهای نارنجی، تعادل رنگی بهینه در این سیستم، هنوز هم به دندانپزشک اجازه می دهد تا بافت مرتبط با دندان را شناسایی کند.

ارتباطات دیجیتال با بیمار

اپلیکیشن ZEISS Connect، دندانپزشکان را قادر می سازد تا بیماران را در مورد نیازهای درمانی آنها و نتایج کار انجام شده، مطلع کنند. گردش کار دیجیتال، تهیه ی اسناد و مدارک بالینی را تسهیل می کند و به راحتی مدارک را وارد دفتر دیجیتال یکپارچه ای می نماید.

انجام عملیات تنها با یک دست

 ضبط تصاویر و حالت های بصری را می توان تنها با فشردن یک دکمه فعال نمود و دندانپزشکان می توانند فاصله کانونی بی سابقه ی  200 تا 430 میلی متر را تنها با یک انگشت تنظیم کنند. استفاده از ZEISS EXTARO 300 در اعمال دندان پزشکی نه تنها راحتی بیشتری را فراهم می سازد، بلکه باعث می شود درمان کارآمدتر گردد.

منبع:

http://www.dental-tribune.com/articles/business/europe/33873_zeiss_dental_microscope_introduces_breakthrough_augmented_visualisation_.html