Breaking News

VITABLOCS Mark II برای Dental Wings Lasermill تایید شد

30 مه 2017- مونترال، کانادا: شرکت Dental Wings اعلام کرده است که سیستم سایش لیزری Dental Wings Lasermill  در حال حاضر  برای کار با مواد VITABLOCS Mark II (VITA Zahnfabrik) مجوز دریافت کرده است.  بلوکهای سرامیکی دندانی تک رنگ مقاوم در برابر سایش، به ویژه برای ساخت اینله و انله، ونیرها و روکشها با سیستم های CAD / CAM مناسب هستند. به گفته سازنده ی این بلوکها، در طول 25 سال گذشته، بیش از 9 میلیون روکش از این بلوکها تولید شده است، که نرخ بقای ده ساله ی آنها 90 درصد بوده است.

Lasermill شرکت Dental Wings با استفاده از پالسهای کوتاه لیزر، با شدت بالا مقدار کمی از ماده را از یک بلوک استاندارد تا تکمیل نهایی روکش، حذف می کند. این سیستم اجازه می دهد تا کلینیک های دندانپزشکی، آزمایشگاه ها و مراکز تولید، بتوانند با استفاده از طیف گسترده ای از مواد ثابت، مانند VITABLOCS Mark II، روکشهایی عالی تولید کنند.

 VITABLOCS Mark II یک ماده ی مناسب برای رسیدن به نتیجه ی سریع و نهایی است، زیرا روکش ساخته شده از این مواد را می توان بلافاصله پس از فرآیند فرزکاری، جای گذاری نمود. ترانسلوسنسی بالای این نوع از بلوکها، تطابق رنگی با ساختار دندان واقعی باقی مانده را تضمین می کند. در مقایسه با سایر مواد، آنها نیازی به فرآیندهای پس از ساخت، مانند رنگ آمیزی، لعاب و یا crystallization firing، ندارند.

منبع:

http://www.dental-tribune.com/articles/business/americas/34915_vitablocs_mark_ii_now_approved_for_dental_wings_lasermill.html