Breaking News

شرکت فنآوری MIS آباتمنت جدید EZ-Base را عرضه کرد

19  ژوئیه 2017 – شرکت فن آوری های ایمپلنت MIS اعلام کرد که یک آباتمنت جدید Ti-Base تولید نموده است که راه حلی برای پروتزهای پیچ شونده برای دندانهای جلویی ارائه می دهد. به گفته ی سازنده ی این نوع ایمپلنت، قرار دادن روکش در سیستم EZ-Base ساده تر از سایر سیستم ها است. آباتمنت جدید برای اکستریم انگولیشن طراحی شده است و از درون کانال پیچ آن، امکان دستکاری ایمن فراهم شده است. علاوه بر این، با داشتن گزینه هایی برای زاویه ی بیشتر اجازه می دهد تا دندانپزشک با راحتی بیشتری ترمیم های قدامی و خلفی را دست کاری کرده و قرار دهد.

طراحی آباتمنت جدید MIS برای انگولیشن شدید، به دندانپزشک حق انتخاب بیشتری برای ترمیمهای پروتزی می دهد.

 دکتر Shelly Akazany، مدیر محصولات ایمپلنت در MIS، در معرفی این محصول، گفت: مهم اینست که جهت تحقیق و توسعه ما در راستای مستقیم با نیازهای بازار است، هر دو پروتزهای پیچ شونده و CAD / CAM در حال رشد سریع هستند.

پیچ گوشتی EZ-Base دارای یک سر منحصر به فرد است که اجازه می دهد تا دسترسی ایمن و قابل اطمینانی از زوایای متعدد فراهم شود و همچنین گرفتن، سفت کردن و سست کردن در کانال پیچ خورده با راحتی و گشتاوری مشابه یک کانال پیچ مستقیم انجام گردد.

به گفته این شرکت، این سیستم طیف وسیعی از امکانات را برای ترمیمهای پروتزی در منطقه ی زیبایی(aesthetic zone) فراهم می کند. در حالیکه ترمیمهای پیچ شونده برای بسیاری از موارد قدامی در گذشته مناسب نبودند، سیستم EZ-Base در حال حاضر راه حلی را برای این مناطق ارائه کرده است. سیستم EZ-Base ممکن است در یک روش دیجیتالی برنامه ریزی شده با استفاده از فناوری CAD / CAM یا با استفاده از روش های معمول استفاده شود.

Akazany توضیح داد: برای ما مهم است که در بخش محصولات طیف گسترده ای از گزینه های پروتزی، برای ساده تر نمودن کار دندانپزشک، همراه با داشتن مناسب ترین راه حلها برای هر مورد خاص، ارائه دهیم. سیستم EZ-Base امکان انتخاب بیشتر و توانایی انجام ترمیمهای پیچ شونده را در مواردی که قبلا ممکن نبود، فراهم می کند.

سیستم EZ-Base برای پلت فرمهای باریک، استاندارد و گسترده و در هر دو اتصال مخروطی و  internal hex موجود است. EZ-Base همچنین برای ارتفاع ثابت لثه و گزینه های قابل تنظیم برای سفارشی سازی مطلوب و راحتی بیشتر ارائه شده است.

مطالب مرتبط و سایت خبر:

Feb 3, 2017 | Business International

MIS announces release of B+ implant surface

BAR-LEV, Israel: This March, MIS Implants Technologies is officially launching its latest in implant engineering, the B+ implant surface treatment, at …

Jul 4, 2017 | News UK & Ireland

Caries detection technology close to international market launch

EDINBURGH, UK: A novel system developed in Scotland for immediate measuring of demineralisation of teeth could soon make its way abroad, as the developer …

Jun 30, 2017 | News Americas

Microthreaded dental implants may preserve crestal bone

LEXINGTON, Ky., USA/DAMMAM, Saudi Arabia: Implants with a microthreaded-neck design are more effective than those with a machined or conventional rough …

http://www.dental-tribune.com/articles/business/europe/35561_mis_releases_new_ez-base_abutment_.html