Breaking News

وبینار رایگان با تمرکز بر نمودار پریودنتال

2 مه 2018- زوریخ، سوئیس: در یک وبینار رایگان در روز سه شنبه، 8 مه، دکتر Eric Thevissen متخصص پریودنتال در مورد نمودار پریودنتال به عنوان یک نقشه ی جغرافیایی، بحث خواهد کرد. در این وبینار بر روی هندلینگ ویژگی هایی مانند charting implants و یا root-amputated natural teeth تمرکز خواهد شد. دکتر Thevissen نکات و ترفندهایی که ممکن است به روند کلی درمان کمک کند را به اشتراک می گذارد.
به گفته ی دکتر  Theivissen، نمودار پریودنتال به عنوان یک نقشه جغرافیایی عمل می کند و متخصصان را قادر می سازد تا وضعیت واقعی فعلی را با نمودارهای قبلی مقایسه کنند و پیشرفت بیماری پریودنتال را به عنوان یک نتیجه مشخص کنند. علاوه بر این، برای دندانپزشکان با تجربه، یک نمودار پریودنتال برای تخمین ارزیابی ریسک، و درصورت وجود رادیوگرافی و اسلایدهای بالینی دهان، برای برنامه ریزی درمان توسط متخصصان چند رشته، مفید است.
دکتر  Theivissen پس از فارغ التحصیلی از KU Leven در بلژیک در سال 1983 به عنوان یک دندانپزشک و سپس سه سال بعد به عنوان یک پریودنتیست، از سال 1988 در یک کلینیک پریودنتال خصوصی کار حرفه ای خود را آغاز کرده و از سال 2012 در یک کلینیک چند رشته ای کار می کند. در سال 2006، او در بخش پریودنتیکس و ایمپلنتولوژی دهان در دانشگاه Ghent در بلژیک به عنوان یک عضو پاره وقت مشغول به کار شد. او عضو کمیته تخصصی انجمن پریودنتولوژی بلژیک و کمیته سیاست های بهداشتی Verbond Der Vlaamse Tandartsen (انجمن دندانپزشکی Flemish ) است.
او یک وبینار 1 ساعته را با عنوان «ارتباط بین معماری مصر و پریودنتیکس مدرن»، روز سه شنبه، 8 مه، ساعت 6 بعدازظهر به وقت تابستانی اروپای مرکزی( CEST) اجرا خواهد کرد. شرکت کنندگان قادر خواهند بود از طریق یک پنجره ی چت سوالات خود را پرسیده و با تکمیل یک پرسشنامه چند گزینه ای در مورد این موضوع، می توانند اعتبار آموزش مداوم را کسب کنند.
متخصصین دندانپزشکی که علاقه مند به شرکت در این دوره هستند، می توانند پس از ثبت نام آسان در آدرس زیر، بطور رایگان در این وبینار شرکت کنند:

www.curadencampus.com/dental-webinars/the-link-between-egyptian-architecture-and-modern-periodontics/#panel1

منبع:

Free webinar to focus on periodontal charting