Breaking News

جراحی پیزو با ACTEON، ایمن تر و قابل پیش بینی

20 ژوئن 2018- آمستردام، هلند: در طول کشیدن دندان ها، گاهی اوقات دشوار است که استخوان آلوئولار را حفظ کنیم، به خصوص هنگام استفاده از ابزارهای روتاتوری. حال، Piezotome CUBE یک ابزار جایگزین برای کشیدن دندان، به بازار عرضه شده است. تیپ هایی که به طور خاص برای این پروسیجر طراحی شده اند بسیار نازک هستند و اجازه می دهند تا دندانپزشک تیپ را دقیقا در محل مناسب وارد کرده و ریشه ی دندان را از استخوان به آرامی و با بریدن فیبرهای پریودنتال جدا کند، بنابراین امکان کار گذاری فوری ایمپلنت با حفظ ساختار اصلی استخوان فراهم می شود.
به گزارش  ACTEON، دستگاه جراحی نوآورانه ی اولتراسوند Piezotome CUBE  ، به طور چشمگیری تجربه ی جراحی استخوان را بهبود می بخشد، و یک رویکرد جدید به جراحی با حداقل تهاجم را ارائه می دهد. استفاده از این دستگاه به ویژه برای کشیدن دندان، با کمک یک تکنولوژی قابل پیش بینی و ایمن برای دستیابی به نتایج برتر، برای بیماران ضرورتی است که دندانپزشکان باید به آن توجه کنند.
در تاریخ 21 ژوئن، شرکتACTEON  در همایش EuroPerio9، دستگاه Piezotome CUBE را که از تهاجمی بودن جراحی ها و زمان پروتکل های درمانی می کاهد و به پذیرش بهتر جراحی توسط بیماران کمک می کند، معرفی نمود. در اولین ارائه، دکتر Salvador Nares و Diyari Abdah در مورد کشیدن دندان با ترومای کمتر با روش piezo و امکان قرار دادن فوری ایمپلنت از طریق حفظ استخوان بحث کردند. پس از آن، دکتر France Lambert  و Carole Charavet  روش جدید جراحی Piezocision  که یک درمان بی نظیر برای تسریع جراحی ارتودنسی می باشد را توضیح دادند. بازدید کنندگان توانستند در غرفه ی ACTEON (# 10.10) کار با این دستگاه را بطور مستقیم تجربه کنند. متخصصین دندانپزشکی می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر، به آدرس www.acteongroup.com مراجعه کنند.

منبع:

Safer and predictable piezo-surgery with ACTEON