Breaking News

یک سیستم پیشرفته ی ایمپلنت دندانی بنام PROVATA در ایالات متحده تایید شد

18 سپتامبر 2018- شرکت SINA[1] پس از دریافت تاییدیه ی FDA ، برای سیستم پیشرفته و نوآورانه ی  internal hex dental implant ، بنامPROVATA ، برای اولین بار این محصول را در آمریکا عرضه می کند.

به گفته ی این شرکت، Implant PROVATA  با داشتن ویژگی های متعدد پیشرفته، طرحی زیبا و ساده اما در عین حال پیشرفته را ارائه می دهد که با داشتن اتصال hex داخلی، مکمل ایمپلنت های معروفExternal Hex  این شرکت است. مشخصات استاندارد این ایمپلنت با Co-Axis منحصر بفرد با Subcrestal Angle Correction و PROMAX ultra-wide implant designs  ، به دندانپزشکان ابزاری عالی برای انواع موارد بالینی را ارائه می دهد.
به گفته ی این شرکت، دندانپزشکان با استفاده از PROVATA می توانند انعطاف پذیری بیشتری داشته، هزینه ها را کاهش و فهرست کالاهای انبار خود را ساده تر کنند.
اینترفیس جدید این نوع ایمپلنت دندانی تنها به prosthetic connection با دو قطر و فقط به یک کیت جراحی برای هر دو سیستم  hex داخلی و خارجی نیاز دارد، در حالی که ویژگی های اثبات شده مانند  SINA’s SInergy Surface ، را با  تاریخچه ی 20 ساله اش حفظ کرده، و از تیتانیومی با قدرت بالا با درجه ی 4 CP که قدرت تحمل فشارهایی مساوی و بیش از 900 مگاپاسکال(≥ 900 MPa) را دارد، ساخته شده است.
دکتر Pär-Olov Östman از سوئد معتقد است که سیستم PROVATA Implant باعث بهبود کارایی در عملهای ایمپلنت او شده است.  Östman گفت: من PROVATA را در بیش از 200 مورد استفاده کرده ام و معتقدم که داشتن hex داخلی برای موارد ساده و hex خارجی برای موارد پیچیده تر با یک کیت جراحی، آن را به انعطاف پذیرترین سیستم جهان تبدیل کرده است. دندانپزشکان آمریکای شمالی بدون شک بسیار خوشحال خواهند شد که این گزینه را در وسایل و تجهیزات خود داشته باشند.
Lars Janson ، رئیس شرکت SINA گفت: هدف ما از معرفی PROVATA به بازار آمریکای شمالی ارائه ی هر دو گزینه های درمان hex خارجی به مشتریان وفادار hex خارجی و ارائه ی hex داخلی به دندانپزشکان برای استفاده از آن در موارد متعدد بر اساس هدف و یا اولویت، است.

منبع:

PROVATA advanced dental implant system now available in the U.S.

 

[1] Southern Implants North America