Breaking News

وبینار زنده: رویکرد بیولوژیکی به ایمپلنتولوژی دندان: انتخاب مبتنی بر شواهد

سخنران: دکتر David Norre
هدف از این سخنرانی ارائه بینشهایی درباره انتخابهای مهم مبتنی بر شواهد، در طول کاشت ایمپلنت و تأثیر بالینی یک نوع ایمپلنت منحصر به فرد براساس علائم و موارد بالینی است.
توسعه ی ایمپلنت V3 بر طراحی اتصالات مخروطی و گرید تیتانیومی تمام اجزای آن متمرکز شده است، تا بیشترین سطح تماس با استخوان و اسئواینتگریشن را در جای مورد نیاز، فراهم کند.
ایمپلنت V3 دارای طراحی منحصر به فرد با گردنی مثلثی است که cortical bone compression را به حداقل می رساند، اگرچه ثبات اولیه ای عالی را تضمین می کند. این شکل مثلثی همچنین باعث ایجاد فضاهای باریکی در اطراف ایمپلنت می شود که امکان تجمع و لخته شدن خون را فراهم کرده و درنتیجه سبب زنده نگهداشتن استخوان کرستال و رشد استخوان جدید می شود. قرار دادن ایمپلنت بصورت sub-crestal ، حتی سبب افزایش رشد استخوان در این نواحی حیاتی استخوان کریستال می شود. در قرار دادن ایمپلنت در ناحیه ی sub-crestal ، نیاز به یک اتصال بسیار محکم بین ایمپلنت و آباتمنت داریم تا از استخوان کریستال در برابر نفوذ باکتری ها محافظت کرده و از حرکتهای میکروسکوپی آباتمنت جلوگیری کند.

این وبینار در روز چهارشنبه 17 اکتبر از ساعت یک بعدالظهر بوقت نیویورک برگزار می شود. برای ثبت نام و شرکت در این وبینار به لینک منبع مراجعه کنید.

منبع:

Biological approach to Dental Implantology: An evidence based choice