Breaking News

بنیاد بهداشت دهان و دندان، خمیردندان BioMin را تأیید کرد

23 ژانویه 2019 -بنیاد بهداشت دهان و دندان اعلام کرد که BioMin F به عنوان اولین خمیر دندان توسط پانل متخصصان این بنیاد برای کاهش حساسیت دندانی و ریمینرالیزاسیون دندانها تایید شده است.

تحقیقات نشان می دهد بیش از 40 درصد از بزرگسالان حساسیت دندانی را در برخی از مراحل زندگی خود تجربه می کنند. برای مقابله با این وضعیت، خمیر دندان BioMin F طوری طراحی شده است که به آرامی یون های کلسیم، فسفات و فلوراید را آزاد می کند تا یک لایه محافظ روی سطح دندانها ایجاد کند.

این لایه به طور موثری هر توبول دندانی در معرض و باز را که یکی از دلایل اصلی حساسیت دندان به علت ارتباط مستقیم آنها با سیستم عصبی مرکزی است؛ می بندد(seal می کند).

Richard Whatley ، مدیر اجرایی BioMin، رضایت خود را در مورد نتیجه ی فرایند اعتباربخشی و تایید این محصول بیان کرد و گفت: تأییدیه ی بنیاد بهداشت دهان و دندان، تأیید بسیار مهمی برای خمیر دندان ما است. این تاییدیه به مصرف کنندگان نشان می دهد که BioMin F توسط یک هیئت مستقل از متخصصان دندانپزشکی و دانشگاهی شناخته شده ی بین المللی مورد ارزیابی قرار گرفته است.

دبیر نایجل کارتر، مدیر اجرایی بنیاد بهداشت دهان و دندان، با بیان این خبر گفت: حساسیت دندان و از دست دادن مینای دندان می تواند برای بسیاری از افراد درد زیادی را به همراه داشته باشد، BioMin F  یک گزینه خوب و موثر برای کسانی است که به دنبال یک خمیر ضد حساسیت و بازسازی کننده ی مینای دندان می گردند.

بنیاد بهداشت دهان و دندان دارای بزرگترین طرح اعتباربخشی بهداشت دهان و دندان در جهان است. هیات مستقل و بین المللی شناخته شده ی این خیریه، ادعاهای محصولات را بررسی می کنند تا مطمئن شوند که آنها قابل اعتماد هستند و می توانند با شواهد علمی پشتیبانی شوند.oral health foundation

به هر محصولی که از طریق این بنیاد تایید می گردد، یک لوگوی صورت خندان اهدا می شود که نشان می دهد ادعاهای سازندگان آن بطور دقیق مورد بررسی قرار گرفته و به طور موثری تایید شده است.

برای دیدن آخرین لیست محصولات تایید شده توسط بنیاد بهداشت دهان و دندان، به صفحه ی اعتباربخشی این بنیاد(https://www.dentalhealth.org/Pages/Category/approved-products) مراجعه کنید.

منبع:

https://www.dentalhealth.org/news/oral-health-foundation-approves-biomin-toothpaste