Breaking News

وبینار افزایش طول تاج با کمک لیزر

16 اوت 2019- دکتر Robert A. Lowe  ، دوشنبه 16سپتامبر ساعت 7:00 بعد از ظهر بوقت EST یا ایالتهای شرق آمریکا(4 ساعت عقب تر از ساعت تابستانی گرینویچ)، یک وبینار زنده با عنوان ” افزایش طول تاج با کمک لیزر – اصلاح لثه و استخوان برای نتایج بهتر ترمیمی” را ارائه خواهد نمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبینار و ثبت نام ، به وب سایت باشگاه مطالعه ی دنتال تریبون مراجعه کنید.

بسیاری از ترمیم های دندانی در مکانهایی با حداقل عرض بیولوژیک و / یا بدون تصحیح عدم تقارن لثه قرار داده می شوند که می تواند بر نتیجه کلی زیبایی شناسی و بیولوژیکی تأثیر گذارد. این امر معمولاً به این دلیل است که این مشکلات در زمان آماده سازی قابل برطرف کردن نیستند و باید قبلا برطرف می شدند، که گاهی منجر به نتایج غیرقابل پیش بینی جراحی یا زیبایی می شود.

استفاده از لیزرهای تمام بافتی، برای موارد منتخب، به دندانپزشکان ترمیمی اجازه می دهد تا بتوانند روشهای افزایش طول تاج را که شامل اصلاح لثه و استخوان است، در زمان آماده سازی ترمیمی انجام داده و در وقت صرفه جویی نموده و کنترل خود را بر نتایج زیبایی و بیولوژیکی حفظ کنند. در این وبینار تکنیک ها و مواردی از استفاده از لیزر تمام بافتی به عنوان بخشی از اجرای درمان که می تواند نتیجه ی زیبایی شناختی و بیولوژیکی بسیار خوبی را در جهت بهبود کیفیت دندانپزشکی ترمیمی ارائه دهد، بحث خواهد شد.

اهداف و مباحث این وبینار

  • “Perio-by-the-Numbers” – چگونه می توان مشکلات عرض بیولوژیکی را تشخیص داد.
  • در چه هنگام تنها به افزایش طول تاج برای زیبایی شناختی فقط از طریق gingivectomy نیاز داریم، و در چه زمانی به اصلاح یا کانتور مجدد استخوان نیاز داریم؟
  • افزایش طول تاج با فلپ بسته: چگونه می توان از لیزر تمام بافتی برای ایجاد اصلاحات جزئی بیولوژیک قبل از دندانپزشکی ترمیمی استفاده کرد؟
  • افزایش طول تاج با فلپ باز: چگونگی استفاده از لیزرهای تمام بافتی برای برداشتن دقیق استخوان آلوئولار برای پروسیجرهایی با فلپ گسترده تر .

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد وبینار و ثبت نام ، به آدرس زیر مراجعه کنید:

 www.dtstudyclub.com/webinar/laser-assisted-crown-lengthening-gingival-and-bony-corrections-for-better-restorative-outcomes/

منبع:

https://us.dental-tribune.com/news/webinar-laser-assisted-crown-lengthening/