Breaking News

لب های او به معنای واقعی کلمه مهر و موم شده است

اول نوامبر 2019 – یک چالش جدید در اینترنت معنای کاملاً جدیدی به عبارت ” my lips are sealed ” یا “دهانم قرص است” داده است. نوجوانان، اکثراً دختران، برای دستیابی به لبهایی بر جسته، ویدئویی از خود در صفحات اجتماعی به اشتراک می گذارند که بر روی کمان کوپید لب (قسمت بالایی لب بالایی) خود چسب های مختلفی را می زنند تا بالا کشیده شود و لب بالایی آنها حجیم تر بنظر برسد.

در ویدئوهای منتشر شده در TikTok و YouTube ، دختران نشان می دهند که چگونه چسب مژه ، ناخن و انواع دیگر چسب را بالای لب بالایی خود می زنند و منتظرمی مانند تا خشک شدن آنها شروع شود و سپس لب بالایی آنها به شکل بر جسته در آید. حتی، آنها روشهای بیشتری را بکار می گیرند تا به نظر برسد به لبهای آنها فیلر تزریق شده است، این ویدیوها بیشتر ثابت می کند که مردم تقریباً هر کاری را به نام زیبایی انجام می دهند و تا چه اندازه تحت تأثیر رسانه های اجتماعی قرار دارند.

تنها چند سال پیش در آوریل 2015 ، شخصیت رسانه ای “کایلی جنر”، که به لبهایش بی نهایت افتخار می کند، زنان را تشویق کرد که هوا را از درون یک لیوان شیشه ای کوچک مک بزنند تا لبهایشان مانند او برجسته تر بنظر برسد. در حالیکه، مکیدن هوای درون لیوان منجر به کبودی، تاول زدگی و عفونت هایی می شود که نیاز به درمان آنتی بیوتیکی دارند.

از آنجایی که چالش “چسباندن لب” ویرال شده است و این ویدیوها توسط میلیونها نفر دیده شده است، و هیچ آسیبی در آنها گزارش نمی شود، کارشناسان در مورد خطرات آن هشدار داده اند.

چسب مژه و ناخن برای “پوست این نواحی” بی خطر است، اما متخصصان هشدار می دهند که این چسب ها مخصوص پوست ظریف لب ها نیستند و ممکن است باعث تحریک این ناحیه شوند. همچنین تمام چسب های بسیار قوی دیگر به هیچ وجه نباید روی بدن استفاده شوند، زیرا این مواد حاوی مواد سمی خطرناک هستند.

منبع:

https://www.drbicuspid.com/index.aspx?sec=sup&sub=cos&pag=dis&ItemID=325362