Breaking News

وبینار رایگان: تمرکز بر آماده سازی برای روش هایی با حداقل تهاجم

9 ژانویه 2020 – دندانپزشکی با حداقل تهاجم بر مسیری مداوم برای یافتن راههای جدید و مؤثرتر برای حفظ بافت اصلی در حال حرکت است. در این روش از دندانپزشکی سعی می شود با برش های کوچکتر، درد را کاهش داده و زمان ریکاوری و بهبود زخم را تسریع کنند، بهمین دلیل داشتن یک برنامه ی خوب برای هر درمان ضروری است. در یک وبینار رایگان از سوی Ivoclar Vivadent در روز پنجشنبه 23 ژانویه ، دکتر Miona Jovanovic ، اطلاعات مربوط به آماده سازی برنامه های درمانی برای طیف وسیعی از سنین و گروه های در معرض خطر را ارائه می دهد.

دکتر Jovanovic در دوره تحصیلات تکمیلی خود دوره های متنوعی را در زمینه دندانپزشکی پیشگیرانه و ترمیمی، همچنین طراحی و تفسیر مطالعات بالینی گذرانده است. او برای به اشتراک گذاشتن دانش خود میزبان این وبینار است و امیدوار است که شرکت کنندگان بتوانند برنامه های پیشگیری فردی را برای بیمارانی از گروه های مختلف سنی و طیف وسیعی از بیماران در معرض خطر طراحی کنند و به سؤالات متداول مربوط به سلامت دهان و دندان پاسخ دهند.

او پس از اتمام دوره دندانپزشکی خود در دانشگاه بلگراد در صربستان در سال 2010 ، به مدت 7 سال به عنوان دندانپزشکی عمومی در صربستان و آلمان مشغول به کار شد. سپس تخصص خود را در سال 2019 از دانشکده ی دندانپزشکی دانشگاه پزشکی وین گرفت. او از سال 2017 برای شرکت  Ivoclar Vivadent  در وین کار کرده است و دوره های مربوط به پروتزهای ثابت، سفید کننده ها و مراقبت های پیشگیرانه را ارائه می دهد.

این وبینار 1 ساعته با عنوان “بیایید واقعاً در مورد دندانپزشکی با حداقل تهاجم صحبت کنیم” ، پنجشنبه 23 ژانویه ، ساعت 5 بامداد به وقت نیویورک به طور زنده پخش می شود. شرکت کنندگان می توانند از طریق یک پنجره گپ سوالات خود را بپرسند و این فرصت را دارند که با تکمیل پرسشنامه ی چند گزینه ای در مورد این موضوع ، امتیاز آموزش مداوم را کسب کنند.

متخصصان دندانپزشکی که علاقمند به شرکت در این دوره هستند، می توانند به صورت آنلاین از طریق آدرس زیر ثبت نام کنند، حضور در این وبینار پس از ثبت نام آسان در وب سایت زیر رایگان است.

https://www.ivoclarvivadentacademy.com/webinar/lets-talk-truly-minimal-invasive/

منبع:

https://eu.dental-tribune.com/news/free-webinar-focuses-on-preparation-for-minimally-invasive-procedures/