Breaking News

دومین سمپوزیوم بین المللی ایمپلنتولوژی دیجیتال برگزار می شود

دومین سمپوزیوم ایمپلنتولوژی دیجیتال توسط جامعه دندانپزشکی ایران بهمراه یکی از شرکت های فناوری بنام دایوپارس بمنظور افزایش سطح دانش جامعه دندانپزشکی در حوزه ایمپلنتولوژی دیجیتال برگزار میشود.

 شرکت دایوپارس یکی از پیشگامان عرصه ایمپلنت به روش دیجیتال، برای دومین بار برگزار کننده سمپوزیوم بین المللی ایمپلنتولوژی دیجیتال مورخ ۲۶ و ۲۷ دی ماه سال جاری در هتل اسپیناس پالاس تهران با محوریت آخرین دستاوردهای ایمپلنتولوژی دیجیتال و نگاهی به آینده ی این علم نوین می باشد.

برنامه علمی این سمپوزیوم  با حضور سخنرانانی از اساتید برجسته اعضای هیات علمی داخلی و خارجی و دانشمندان جوان، تدارک دیده شده است، که شرکت کنندگان می توانند در زمینه راهکارهای کامپلیکیشن های درمان ایمپلنت با استفاده از تکنولوژی تمام دیجیتال از مطالب کاربردی و به روز در سطح جهانی بهره مند شوند.  با توجه به اهمیت موضوع سمپوزیوم، این برنامه بین المللی علمی برای تمامی گروه های دندانپزشکی و متخصصین این حوزه تدارک دیده شده است. گفتنی است، وجود کارگاه های علمی تخصصی کاربردی در کنار این سمپوزیوم با تمرکز بر روش ایمپلنتولوژی کاملا دیجیتال باعث افزایش بار علمی این رویداد شده است.

در این سمپوزیوم دو روزه به موضوعاتی نظیر معرفی مبانی ایمپلنتولوژی دیجیتال، بررسی کامپلیکیشن های درمان ایمپلنت و ارائه راهکار های مناسب با استفاده از ایمپلنتولوژی دیجیتال پرداخته خواهد شد.

همچنین طی برگزاری کارگاه های تخصصی، ایمپلنتولوژی کاملا دیجیتال به صورت عملی به شرکت کنندگان آموزش داده خواهد شد.

کاشت ایمپلنت دیجیتال روشی است که روز به روز با استقبال بیشتری از سوی دندانپزشکان و بیماران رو به رو می شود. تیم تحقیقاتی یک کمپانی دانش بنیان کره ای، از اولین توسعه دهندگان روش ایمپلنت کاملا دیجیتال یا Fully Guided Implant با عنوان روش DIOnavi می باشد، که هرساله سمینارها و کارگاه های بسیاری با محوریت ایمپلنتولوژی دیجیتال در سراسر جهان برگزار می کند.

در این راستا جامعه دندانپزشکی ایران یکی از قطب های علمی و معتبر دندانپزشکی کشور نیز بار دیگر اقدام به دعوت از تمامی دندانپزشکان در تمام گرایش ها به شرکت در دومین سمپوزیوم بین المللی ایمپلنتولوژی دیجیتال در تهران با ده امتیاز بازآموزی نموده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این سمپوزیوم به آدرس زیر مراجعه نمایید:

https://www.diopars.com/symposium2020/?utm_source=AkhbarRasmi&utm_medium=Refferal&utm_term=News&utm_campaign=Symposium

منبع:

www.mehrnews.com