Breaking News

برای بهبود موفقیت در درمان می توانید دانش عملی از این سمپوزیوم کسب کنید

19 فوریه 2020 – پس از موفقیت سمپوزیوم جهانی نوبل بیوکر که چند ماه پیش برگزار گردید، رئیس کمیته علمی این رویداد، دکتر Peter Wöhrle ، به عنوان سخنران و مجری سمپوزیوم جهانی آتی نوبل بیوکر در سال 2020 در لاس وگاس معرفی شد. او یکی از معدود دندانپزشکانی است که در سراسر جهان در حوزه های مرتبط با جراحی ایمپلنت، پروتز مبتنی بر ایمپلنت و فناوری ایمپلنت دندان آموزش رسمی دیده است. در مصاحبه ای که دنتال تریبون بین المللی با دکتر Wöhrle انجام داد، او دیدگاه خود را در مورد آنچه متخصصان ایمپلنت از این رویداد جهانی می توانند انتظار داشته باشند، بیان کرد.

دکتر Wöhrle ، چه چیزی الهام بخش این رویداد بوده و متخصصان دندانپزشکی با حضور در این سمپوزیوم چه مواردی را می توانند انتظار داشته باشند؟

آنچه که به ما انگیزه می بخشد، کمک به متخصصان ایمپلنت دندان در سراسر جهان، بمنظور بهبود نتایج و تجربه ی بیمار با پروتکل های علمی تر و اثبات شده ، برای درمان هر چه بهتر بیماران و تعداد بیشتری از بیماران است. ما با چالش هایی که آنها در کار روزمره ی خود با آن روبرو هستند، آشناییم و هدف ما ارائه ی راه حلهایی برای آن چالش ها و ارتقای مهارتها و عملکرد آنها در دندانپزشکی ایمپلنت به بالاترین سطح است. در کنفرانس جهانی 2020 آنها می توانند با ترکیبی از جلسات مفید، بحث ها و سخنرانی های بسیاری از متخصصان برجسته، دانشی عملی را برای ارتقای مهارتها و بهبود موفقیت خود در درمان کسب کنند.

مباحث اصلی که شرکت کنندگان می توانند در این کنفرانس از آن بهره مند شوند، چیست؟

این برنامه واقعاً متنوع است زیرا همانطور که هر دندانپزشکی می داند، ما با علائم مختلف و گزینه های درمانی زیادی روبرو هستیم. عملکرد فوری و نتایجی زیبا، مباحث اصلی در جلسات متعدد هستند. سایر مباحث قابل توجه شامل بازسازی بافت های سخت و نرم، برنامه ریزی درمان، مدیریت عوارض، موارد پیچیده و دشوار و ایمپلنتهای سرامیکی است و البته، دندانپزشکی دیجیتال برای آینده ی رشته ی ما اساسی است، بنابراین ما این موضوع را در بسیاری از جلسات پوشش می دهیم. اما مهمتر از همه، اصول علمی که این راه حلها بر اساس آنها بنا شده اند، به روشی منطقی و قانع کننده ارائه می شوند.

چگونه این جلسات می توانند به دندانپزشکان کمک کند تا عملکرد خود را بهبود بخشند؟

تجربه ی بیمار اصلی ترین موضوع در کار ما است. تجربه ی مثبت بیمار احتمالاً موثرترین روش برای بالا بردن آگاهی بیمار، افزایش مراجعات منظم و معرفی شما به سایرین و در نتیجه بالا رفتن کارایی مطب است. ارائه ی نتایجی زیبا و قابل پیش بینی، کوتاه شدن زمان برای رسیدن به نتیجه ی نهایی، در بازار امروز بسیار حائز اهمیت است. بنابراین، این رویکردهای درمانی در بسیاری از جلسات منعکس خواهد شد.

آنچه من همیشه در مورد سمپوزیوم های نوبل بیوکر جالب توجه می دانم، اولین راه حل های نوآورانه و جدیدی است که دارای پتانسیل واقعی برای بهبود روش درمان بیماران و متعاقباً ایجاد یک روش متمایز در کار خود در سطحی بالاتر از سایرین است. امسال نیز از این قاعده مستثنی نیست.

آیا می توانید در مورد سخنرانان این سمپوزیوم به ما اطلاعاتی بدهید؟

سخنرانان این کنفرانس، گروهی متنوع از متخصصان مختلف هستند، که بسیاری از آنها هم از نظر عملکرد بالینی و هم از جنبه ی تحقیقات علمی، سالها در سطح جهان شناخته شده اند. با این حال، از نظر من آنچه واقعاً هیجان انگیز است، شرکت نسل بعدی متخصصان در این سمپوزیوم است. آنها هم اکنون در دندانپزشکی ایمپلنت سرآمد هستند و رویکرد و دیدگاه جدیدی را در این حوزه ارائه می دهند و این کنفرانس فرصتی برای ملاقات با رهبران آینده ی دندانپزشکی ایمپلنت است.

این سمپوزیوم با سمپوزیومهای قبلی چه تفاوتهایی دارد؟

امروز، نوبل بیوکر از نزدیک با سایر شرکت های Envista همکاری می کند، که همه آنها به Nobel Biocare  در لاس وگاس می پیوندند. این بار، شرکت کنندگان طیف وسیعی از پروسیجرها و ابزارهای جدید را تجربه خواهند کرد، از جمله آخرین تجهیزات KaVo Kerr و الاینرهای شفاف Ormco.

شما شخصاً، چه چیزی را در مورد شرکت در سمپوزهای جهانی نوبل بیوکر؛ دوست دارید؟

من همیشه دوست دارم که از آخرین نوآوری های مهمی که در سمپوزیومBiocare Nobel  ارائه می شود، مطلع شوم. اما در سطح شخصی، برای من بسیار ارزشمند است که با دیگر متخصصان دندانپزشکی شبکه ی ارتباطی ایجاد کنم. من از تجربیات همکارانم مطالب بسیاری را می آموزم. ما چالش هایی را که با آنها روبرو می شویم با هم مقایسه می کنیم و نظرات مختلفی که در مورد این بازار هیجان انگیز و به سرعت در حال تحول داریم را با هم به اشتراک می گذاریم. برای بسیاری از متخصصان و تکنسین ها می تواند چالش برانگیز باشد تا زمانی را برای تعامل با همکاران خود بیابند، اما تاثیر عضویت در شبکه های مجازی با متخصصان و معاشرت با همکاران را در آموختن تکنیک ها و راه حل ها دست کم نگیرید. من این را بخش مهمی از تجربه ی این سمپوزیوم می دانم.

منبع:

https://am.dental-tribune.com/c/nobel-biocare-services-ag/news/interview-you-can-gain-practical-knowledge-to-improve-treatment-success/