Breaking News

یک وبینار رایگان در مورد تکنیک جدید در ساخت دندان مصنوعی

24 فوریه 2020- پروفسور Jiro Abe ، پیشگام در یک تکنیک ساخت دندان مصنوعی است که در سراسر جهان محبوبیت زیادی کسب کرده است. وی در یک وبینار رایگان از مجموعه سمینارهای شرکت Ivoclar Vivadent در روز شنبه 7 مارس به تفصیل درباره این تکنیک و نکات ارزشمندی در مورد نحوه استفاده از آن توضیح خواهد داد.

در این تکنیک از BPS Ivoclar[1] برای ساختن یک پروتز کامل فک پایین حمایت شونده با بافت که دارای ساکشن مؤثرتری است، استفاده می شود. در این وبینار، پروفسور Abe ، روش ساخت پروتز را تشریح می کند.

پروفسور Abe در سال 1981 از دانشکده دندانپزشکی توکیو در ژاپن فارغ التحصیل شد. وی در سال 1999 تکنیک خود را برای بهبود ساکشن برای پروتزهای کامل فک پایین ابداع کرد و از سال 2004 به بعد آن را به سراسر جهان، و اخیراً از طریق کتابهای زیر معرفی کرد:

Mandibular Suction-Effective Denture and BPS: A Complete Guide (Quintessence, 2012)

Mandibular Suction-Effective Denture: “The Professional” (Quintessence, 2018)

وی از سال 2010 استاد دانشکده ی دندانپزشکی دانشگاه توهوکو در ژاپن و از سال 2012 در دانشگاه دندانپزشکی کاناگاوا به تدریس مشغول بوده است. او یک مدرس بین المللی بالینی BPS برای کمپانی Ivoclar  است و سمینارهایی را در زمینه پروتزهای کامل برای GC و Morita ارائه می دهد. از سال 2006 تا 2015 ، پروفسور  Abe رئیس انجمن دندانپزشکی ژاپن بود که آن را تأسیس کرده بود و او از سال 2015 عضو کمیته ی بین المللی انجمن پروتز آمریکا است.

این وبینار 1 ساعته شنبه 7 مارس ساعت 12 بعد از ظهر به وقت برلین به طور زنده پخش می شود. حضور در این وبینار پس از ثبت نام آسان در وب سایت رایگان است. شرکت کنندگان می توانند از طریق پنجره چت سؤالات خود را پرسیده و با تکمیل پرسشنامه ی چند گزینه ای در مورد این موضوع اعتبار آموزش مداوم را کسب کنند.

متخصصان دندانپزشکی که علاقه مند به شرکت در این دوره هستند، می توانند به صورت آنلاین در آدرس زیر ثبت نام کنند:

Suction-effective mandibular complete denture combined with Biofunctional Prosthetic System

منبع:

https://eu.dental-tribune.com/news/free-webinar-highlights-new-technique-in-denture-fabrication/

 

[1] biofunctional prosthetic system