Breaking News

EXPASYL EXACT: رترکشن موثر و آتروماتیک لثه

21 فوریه 2020- شیکاگو، ایالات متحده: برخی از محصولات تأثیر مثبتی بر دندانپزشکی داشته اند به عنوان مثال می توان به خمیر رترکشن لثه EXPASYL ، ساختretraction1 شرکت ACTEON، اشاره نمود. پس از 20 سال تحقیق و کارآیی بالینی، EXPASYL همچنان توسط بسیاری از دندانپزشکان برای مدیریت بافت در طی معالجات ترمیمی و زیبایی دندان مورد استفاده قرار می گیرد. حال محصول جدید این شرکت با نام EXPASYL EXACT  به بازار عرضه شده است. این محصول همان نتایج را با مقدار ماده ی دقیق مورد نیاز در یک کپسول مقرون به صرفه و یکبار مصرف ارائه می دهد که می تواند با هر نوع تفنگ کامپوزیتی( composite gun) استفاده شود. این بدان معنا است که دیگر مواد هدر نمی روند و نیازی به خرید application guns گران قیمت نیست. در پانزدهمین اجلاس میان زمستانی انجمن دندانپزشکی شیکاگو، افراد علاقه مند می توانند از این محصول جدید در غرفه ACTEON (غرفه ی شماره 2811) بازدید کنند.

EXPASYL EXACT  ، باعث رترکشن لثه بدون درد، همچنین ایجاد هموستازی مناسب و کاهش مایع شیار لثه ای می شود. چه قالب گیری به صورت دیجیتال انجام شود و چه با روش های سنتی، emergence profile وcervical limit  به طور کامل ضبط می شود. این به معنای بهبود کیفیت تصاویر دیجیتال و قالب گیری ها برای ایجاد روکشی کاملاً زیبا است.

این محصول به دلیل رترکشن ملایم اما مؤثر، نتایج برتری را نسبت به سایر محصولات ارائه می دهد. مطالعات بالینی نشان می دهد که EXPASYL EXACT تا 9.2 برابر فشار بیشتری نسبت به سایر خمیرهای رترکشن، برای اثربخشی بهتر ایجاد می کند(1). علاوه بر اینEXPASYL EXACT ، 37 برابر فشار کمتری نسبت به نخ های زیر لثه ای ایجاد می کند(2)، اما به طور قابل توجهی sulcular opening بهتری را ارائه می دهد(3) که باعث راحتی بیشتر بیمار و اثربخشی بالینی می شود. مدیریت عالی بافت نیز یکی از ویژگیهای بارز EXPASYL EXACT است.retraction2

علاوه بر برتری در sulcular opening ، بیماران هیچ دردی را تجربه نمی کنند. EXPASYL EXACT با داشتن 15٪ کلرید آلومینیوم، یک اثر هموستاتیک برجسته را به شما ارائه می دهد و جریان مایع شیار لثه ای را کنترل می کند، که برای پروسیجرهای قالب گیری دیجیتال واضح، بسیار مهم است. همچنین، ویسکوزیته ی EXPASYL EXACT به متخصصان دندانپزشکی این امکان را می دهد تا بسته به پروسیجر، از آن با یا بدون نخ استفاده کنند.

 

علاقه مندان می توانند برای دریافت نمونه ای از خمیر جدید رترکشن لثه EXPASYL EXACT ، با شرکت به آدرس www.acteongroup.com ، تماس بگیرند.

مقالات منبع:

1.      Abstract #1364. American Association for Dental Research. 2012 March
2.      Bennani V, Aarts JM, He LH. A comparison of pressure generated by cordless gingival displacement techniques. J Prosthetic Dent. 2012 June;107(6):388-92.
3.      Prasanna GS, Reddy K, Kumar RK, Shivaprakash S. Evaluation of efficacy of different gingival displacement materials on gingival sulcus width. J Contemp Dent Pract. 2013 Mar 1;14(2):217-21

سایت اقتباس مطلب:

https://am.dental-tribune.com/c/acteon-group/news/expasyl-exact-effective-and-atraumatic-gingival-retraction/