Breaking News

IES 2020 : هنوز هم فرصت تماشای سخنرانی مورد نظرتان را بصورت آنلاین دارید

4 ژوئن 2020 – IES 2020 با عنوان “موفقیت در کنار هم در دندانپزشکی فردا” ، سمپوزیومی بود که گروهی از متخصصان بین المللی به دعوت شرکت ایوکلار ویوادنت (IES) در پایان ماه مه برگزار نمودند. این رویداد آنلاین، بیش از 8000 مخاطب را بصورت زنده از 126 کشور جهان به خود جلب کرد.

در این وبینارها ، 17 متخصص مشهور دندانپزشکی در مورد فن آوری های برتر و روندها و پیشرفتهای فعلی و تجربه های ارزشمندشان برای کارهای روزانه ی دندانپزشکی و لابراتوارهای دندانی، بینش هایی را ارائه دادند. TrendsActive، یک “آژانس تحقیقاتی روند” است، که یک سخنرانی روشنگرانه با عنوان “چگونه می توان افراد با استعداد را جذب و مدیریت کرد” برگزار نمود. هم اکنون همه ی سخنرانی ها در صورت تقاضا در سایت شرکت ایوکلار ویوادنت در دسترس می باشند.

این سمپوزیوم آنلاین با همکاری دانشگاه پاریس به عنوان شریک علمی و شرکت های دندانپزشکی 3Shape ،Dürr Dental  و Komet به عنوان شرکای این رویداد برگزار شد.

حتی آن دسته از متخصصان دندانپزشکی که در این رویداد زنده بصورت آنلاین شرکت نکردند، هم اکنون می توانند تمام سخنرانی های دلخواه خود را مشاهده کرده و به سؤالات مطرح شده در جلسات پانل و پاسخ گویندگان در www.ivoclarvivadentacademy.com/ies به صورت رایگان دسترسی داشته باشند.

 برای کسانی که مایل به کسب اطلاعات بیشتر هستند،Ivoclar Vivadent  در حال ارائه وبینارهای جذاب دیگری از طریق آکادمی Ivoclar Vivadent در آدرس زیر است:

www.ivoclarvivadent.com/academy

منبع:

https://www.dental-tribune.com/news/ies-2020-watch-lectures-on-demand/